Americanii de la Expo Milano 2015 poartă Brooks Brothers

Catchy

12 May 2015

Târgul mondial Expo Milano 2015 se va desfăşura în perioada 1 mai – 31 octombrie şi are ca temă generală „Hrănirea planetei, energie pentru viaţă”. Peste 145 de state participate vor avea ocazia să ilustreze propriile soluţii la provocările din domeniul hranei şi energiei cu care se confruntă şi să propună răspunsuri pentru exigenţele globale de asigurare a nivelului suficient de hrană sănătoasă pentru fiecare, respectând în acelaşi timp echilibrul ecologic şi biodiversitatea. Tema Pavilionului SUA este “Mâncarea Americană 2.0: Uniți pentru a hrăni planeta” și încurajează dialogul deschis și inovația pe marginea unei game largi de subiecte, inclusiv securitatea alimentară, durabilitatea și mobilitatea, privind spre viitorul planetei.

IMG_2095

Brooks Brothers, legendarul brand american, a fost desemnat sponsorul ținutelor oficiale pentru Pavilionul SUA și a creat uniforme personalizate pentru cei 120 studenti, ambasadorii celor mai bune și mai apreciate colegii și universități. Fiecare reprezentant poartă elementele iconice ale brandului – cămașa polo cu gulerul prins în nasturi și sacoul albastru reprezentativ. Uniformele pentru bărbați vor fi completate cu o cravată ediție specială, iar cele create pentru femei cu o eșarfă de mătase personalizată, ambele purtând motivul distinctiv al steagului pavilionului SUA.

De asemenea, Brooks Brothers a proiectat și a creat uniforme pentru personalul restaurantului James Beard American Restaurant de la Seven Stars, situat în Galleria Vittorio Emanuele II și pentru “Food Truck Nation” din cadrul pavilionului SUA situat pe terenul USAP. Personalul restaurantului poartă cămăși roșu cu alb, o cravată bleumarin și un șorț special produs din denim.

Brooks Brothers va oferi produse exclusive ca suveniruri: două cravate cu semnătură, pălării și un șorț din denim, toate realizate în SUA. Aceste elemente de colecție vor fi vândute exclusiv la USAP și la magazinul reprezentativ Brooks Brothers de pe Via San Pietro all’Orto in Milano, Italia.

***

DESPRE BROOKS BROTHERS

Primul dintre retailerii din America, Brooks Brothers a fost pentru mult timp o companie inovatoare în moda internațională. Înființat în 1818, Brooks Brothers a fost primul brand care a creat haine prêt-à-porter și a continuat de-a lungul istoriei cu introducerea unor elemente reprezentative în industrie, inclusiv: materialele seersucker și Madras, cămașa care nu se calcă și gulerul original polo prins în nasturi. De aproape două secole, Brooks Brothers  susține aceleași tradiții și valori și reprezintă destinația favorita de shopping pentru doamnele și domnii din fiecare generație. De la înființarea sa în urmă cu 197 ani în New York, Brooks Brothers a devenit un retailer internațional menținând în același timp un angajament ferm de a oferi permanent servicii excepționale, de calitate, stil și valoare. Colecțiile Brooks Brothers de îmbrăcăminte, cămăși, cravate, realizate în Statele Unite ale Americii sunt disponibile și în România, în magazinul Brooks Brothers din Băneasa Shopping Center.



Citiţi şi

Love Conquers All – The Ultimate Valentine’s Day Wishlist

Pariziencele sunt niște țărănci

Fetele bune merg la mall, cele rele, la Designer Outlet Parndorf (concurs)

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
168 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro