Brandurile de lux pe Facebook – cinci reguli valabile şi pentru restul lumii

catchy

1 November 2011

Marile case de modă ori producătorii de accesorii de lux nu mai pot ignora puterea site-urilor de socializare pe care şi-au făcut cont de la preşedinţi se stat şi vedete internaţionale, până la mai puţin cunoscuţi ori însemnaţi pământeni. Aşa încât, a lipsi de pe aceste site-uri nu e o idee bună, iar prezenţa, bine marketată, va împiedica democratizarea luxului până la sacrificarea exclusivităţii. Am ales să prezentăm cele cinci comandamente pentru comunicarea brandurilor de lux, pentru că ni s-au părut foarte potrivite pentru oricine, pentru că o imagine bună este un lux pe care ni-l putem permite toţi.

1. Fă-o elegant şi creativ

De lux ori nu, orice brand are nevoie de o imagine la standarde înalte spre care să-i atragi pe cei pe care ţi-ai propus să-i faci să te urmărească şi să interacţioneze. Design-ul paginii, pozele şi filmuleţe postate trebuie să arate impecabil şi să îndeplinească aceleaşi cerinţe ca pentru un print glossy.

2. Interacţionează cu consumatorii aspiraţionali

Una dintre căile cele mai sigure pentru a creşte brandul, menţinându-i în acelaşi timp exclusivitatea, este să te focusezi asupra oamenilor care vor să-şi cumpere produsele, dar încă nu o pot face. Creează materiale publicitare care să apară pe conturile celor ce par interesaţi, ei vor da like pentru a fi asociaţi cu brandul exclusivist pe care încă nu şi-l pot permite şi astfel numele brandului va circula.

3. Controlează-ţi imaginea

Chiar dacă încurajezi mai multă lume să se asocieze cu brandul, trebuie să existe un control totuşi, iar acesta se poate realiza cerându-le amatorilor să trimită propriile poveşti, poze sau filme şi apoi selectează ce merita publicat pe pagina de Facebook.

4. Postează conţinut nou

Prospeţimea conţinutului este regula de bază. Actualizează de două-trei ori pe săptămână pentru a le da fanilor un motiv să revină. Şi mai ales, nu uita că a posta lucruri făcute pentru offline, poate plictisi şi îndepărta. Vizitatorul trebuie să simtă că te preocupă să-i dedici conţinut special pentru online.

5. Evaluează-ţi propriile nevoi de marketing digital

Până la urmă, nu vrei să faci ce face şi altcineva. Ce e bun pentru un brand, s-ar putea să nu meargă pentru altul. Gândeşte-te cum ar putea lucra Facebook pentru nevoile tale specifice, imaginează-ţi comunitatea căreia plănuieşti să te adresezi şi fă-ţi un plan de dezvoltare pentru brandul tău.

Singuri veţi hotărî dacă regulile acestea se aplică doar la brandurile de lux.



Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
959 views

Your tuppence

  1. Oscar de la Renta vinde pe Facebook | Catchy / 4 November 2011 17:38

    […] un pas înaintea tuturor. Cum la fel de important este să cunoşti piaţa online, care are alte reguli şi impune un joc diferit, în care democratizarea fără a compromite exclusivitatea constituie […]

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply
  2. ecaut / 1 November 2011 12:43

    Idea este simpla si ok.
    Poza este chiar reprezentativa 🙂
    “consumul de facebook duce la pierderea capului”

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro