Burberry Prorsum, toamnă-iarnă 2010.

catchy

24 August 2010

Christopher Bailey, directorul de creaţie al casei Burberry, s-a inspirat de data aceasta din uniforma aviatorilor din RAF pentru a realiza – cu mare plăcere, după cum susţine, piesa vestimentară care a devenit vedeta colecţiei: jacheta. Declinată creativ, în modele din materiale de texturi, culori şi în lungimi variate, este disponibilă online la preţuri între 2000 şi 2500 euro! Designerul a demonstrat astfel că identitatea Burberry poate fi legată şi de altceva decât de faimoasele  trench-uri şi că profitul casei se poate dubla, ca imagine şi încasări,  dacă alternativa propusă este inspirată şi curajoasă.  Se pare că a fost!

n.red. în latină prorsum înseamnă spre înainte, tot înainte

Sursă poze: www.style.com



Citiţi şi

Sport Loft – pentru sportivii de performanță și iubitorii de mișcare

Fără manechine prea slabe pe podium

Diane Von Furstenberg, 70, o ia mereu de la capăt

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,136 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro