Burberry Prorsum, toamnă-iarnă 2010.

catchy

24 August 2010

Christopher Bailey, directorul de creaţie al casei Burberry, s-a inspirat de data aceasta din uniforma aviatorilor din RAF pentru a realiza – cu mare plăcere, după cum susţine, piesa vestimentară care a devenit vedeta colecţiei: jacheta. Declinată creativ, în modele din materiale de texturi, culori şi în lungimi variate, este disponibilă online la preţuri între 2000 şi 2500 euro! Designerul a demonstrat astfel că identitatea Burberry poate fi legată şi de altceva decât de faimoasele  trench-uri şi că profitul casei se poate dubla, ca imagine şi încasări,  dacă alternativa propusă este inspirată şi curajoasă.  Se pare că a fost!

n.red. în latină prorsum înseamnă spre înainte, tot înainte

Sursă poze: www.style.com



Citiţi şi

Nu moda, nu anotimpurile te pun pe drumuri în căutarea hainelor

Christian Dior și Gucci renunță la modele foarte slabe

În modă noi credem

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,186 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro