Crăciun de lux 2016

Catchy

13 December 2016

Nici în 2016 Crăciunul nu mai vine pe 25 decembrie. El începe undeva la sfârșitul (sau chiar la mijlocul) lunii noiembrie și se prelungește (în spirit) până la Anul Nou. Vorbim, desigur, despre Crăciunul comercial, atunci când brandurile își concentrează toată forța creatoare pentru a rezuma în cel mult trei minute esența mesajelor transmise întregul an, sub o formă încântătoare, menită să-i ”vrăjească” pe clienți, să le umple sufletul de magie și să le insufle nevoi și așteptări pe care doar cumpărăturile le pot potoli. Marile branduri spun prezent și anul acesta cu campanii înduioșătoare de Crăciun. Emoțiile sunt în această perioadă a anului produsul cel mai important pe care ni-l oferă… gratuit. Cu ce costuri? Rămâne de văzut la sfârșitul sezonului cadourilor.

Louis Vuitton presents The Gift Workshop

Dior Holidays made of stars

BURBERRY The Tale of Thomas Burberry | Christmas Campaign 2016 by Fashion Channel

Tiffany & Co. — Holiday 2016: Make The World Sparkle

tiffany

 Mercedes Benz Christmas Ad 2016 – Snow Date



Citiţi şi

De ce suntem atât de altfel

12 miliarde de euro pentru brandul de fashion Christian Dior

Eu nu îmi amintesc locuri, persoane şi întâmplări, eu îmi amintesc emoţii

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
295 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro