Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Crăciun de lux

12 December 2015

Ok, Crăciunul este special! Și mă tem că e așteptat mai mult pentru cadouri și vacanță, decât pentru semnificația lui religioasă…  iar brandurile profită. Frumos, ce-i drept. Strategiile emoționale țintesc la sigur: clienţii sunt „invitaţi” să asocieze „magia sărbătorilor” cu produsele lor și să dezvolte faţă de ele acelaşi ataşament pe care îl au pentru Crăciun. Valorile sărbătorilor sunt astfel re-create, adaptate fiecărui tip de business în parte, dar toate respectă aceleaşi reguli: campaniile de Crăciun sunt superbe, creează o lume perfectă, sublimată într-o reclamă mai frumoasă decât o poveste, cu accent pe imaginea de brand, nu pe produse în particular sau, cel mult, pe o selecţie reprezentativă.

diamante

Și în 2015, brandurile de lux şi-au început campaniile de Crăciun mai devreme, nu doar pentru a ne bucura mai mult de atmosfera de sărbătoare, ci şi pentru a avea mai mult timp pentru comunicare. Pentru că, după statisticile Google, căutarea cuvintelor asociate cu Christmas începe de câțiva ani încă de la sfârşitul lunii octombrie. Și, cum brandurile de lux nu-și pot permite reduceri mari, ele comunică fără pauză între Black Friday (la americani, şi Thanksgiving) şi sărbătorile de iarnă. Cu costuri foarte mici, pentru că toate au deja pagini de Facebook cu sute de mii de admiratori prin care reclamele de Crăciun – altfel, excelente povești – devin virale.

Iată câteva dintre filmulețe și o să vedeți singuri câte vizualizări au avut. 🙂

Mont Blanc

Viktor&Rolf

 Cartier

Dior

Nina Ricci

Hermès



Citiţi şi

Uriașele pălării de soare din 2018

La selfie, numai cine are față!

Într-o zi, m-am trezit singur cu tine lângă mine

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
758 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro