Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a ajuns Kate Hudson în odiseea La Mer

28 April 2018

Actrița Kate Hudson a fost aleasă ca imagine a legendarei mărci „La Mer” într-o campanie digitală globală menită să celebreze peste 50 de ani de când a intrat în istoria cosmeticelor de lux prin elaboratele și eficientele ei formule de hidratare. hudson lagună

Kate a împlinit 39 de ani pe 19 aprilie și cu puțin timp înainte a anunțat că este însărcinată cu al treilea copil (o fetiță)…

Dar cum a ajuns Kate în odiseea La Mer? Bine, știam că este un spirit liber și modelul ideal de femeie super-implicată: și actriță bine cotată, și mamă, și designer de echipament pentru mișcare, și practicantă de yoga kundalini, că gătește sănătos și că ADN -ul programului de fiecare zi este grija pentru sine, după principiul “dacă eu sunt bine, toți cei din jurul meu vor fi bine”. Dar de ce La Mer? Pentru că, pur și simplu, norocoasa!, Crème de la Mer a fost prima cremă pe care a primit-o cadou de Crăciun în urmă cu mai bine de 20 de ani de la mama ei, actrița Goldie Hawn! Iar acum, cine putea fi mai potrivită pentru lansarea competitoarei mai lejere, The Moisturizing Gel Creme, decât Kate, care nu s-a mai despărțit de brand de atunci…

Iar La Mer a ajutat alte milioane de femei să facă față trecerii anilor păstrându-și prospețimea și tinerețea pielii. Și această nouă campanie, „Moduri de a iubi La Mer”, nu e altceva decât un omagiu adus energiilor vindecătoare ale acestor cosmetice fundamental utile.

LA MER

În cele cinci scurtmetraje, în care Kate e filmată în decoruri naturale din Islanda care-ți taie răsuflarea, ai putea fi chiar tu: un bob de cremă, închizi ochii și pentru câteva zeci de secunde simți binefacerile mării. Tu și crema ta cu puteri miraculoase… Fiecare parte a acestei povești de dragoste înseamnă o putere, un avantaj, un atu. Intens, Răcoritor, Echilibrat, Pur și Delicat. Privește!

  • O obsesie intensă (Crème de la Mer), filmat la cascada Porufoss

  • Un fenomen răcoritor (produsul nou lansat – The Moisturizing Gel Creme), filmat la laguna de ghețari Jökulsárlón

  • O relație echilibrată (The Moisturizing Matte Lotion), filmat pe o plajă cu nisip negru din Reykjanesta

  • Pură pasiune (The Moisturizing Soft Lotion), filmat la Laguna Secretă

  • O emoție delicată (The Moisturizing Soft Cream), filmat într-o casă particulară în apropiere de Reykjavík

Un lucru e clar: e imposibil să nu te îndrăgostești de La Mer. #LoveLaMer



Citiţi şi

Wagner Arte Frumoase și Povești – porțelan pictat manual cu aur

Crăciunul femeilor catchy

Brandurile de lux „fac valuri” pentru a proteja oceanul

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
990 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro