Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Diane Von Furstenberg, 70, o ia mereu de la capăt

22 March 2017

Diane

„Impulsivitatea este cea mai mare calitatea a mea, deşi, în acelaşi timp, este şi cea mai mare greşeală” scria designerul Diane Von Furstenberg în autobiografia sa din 2014 „The Woman I Wanted to Be” (Femeia care am vrut să fiu). „Este forţa din spatele brandului şi, uimitor, la 40 de ani de la naşterea sa, rochia „petrecută” („wrap dress”) şi cu mine suntem încă aici, pline de viață”.

Von Furstenberg şi compania ei sunt legendare în istoria modei, însă faima sa a depăşit de mult sfera fashion-ului. Viaţa sa mondenă, precum şi monograma afişată în virinele magazinelor din întreaga lume au contribuit din plin la celebra sa imagine publică.

Recent, Von Furstenberg a acordat un interviu despre cariera ei pe care a caracterizat-o ca trecând prin trei faze: Visul american, Revenirea Copilului şi Noua Eră. Fiecare dintre ele ascund uriaşe drame personale şi profesionale.

În 1974 a lansat wrap dress și în 1976, la 29 de ani, era bogată și celebră.

“Cât am avut 20 și de ani, eram grozavă. În vârful lumii, arogantă. Chiar arogantă, vreau să spun, pentru că aveam succes, aveam deja copii, aveam deja bani, eram frumușică. Mă distram și aveam de toate. M-am gândit că mă voi retrage la 30 de ani și de fapt la 33 chiar mi-am vândut compania.”

De-a lungul anilor, banii au venit din licență, deși mereu tot mai puțini, dat fiind că produsele plicticoase trăgeau în jos și numele ei, și brandul, dar Von Furstenberg și-a pierdut identitatea fără propria ei afacere.

“La 25 eram un copil-minune. La 40 eram un fost copil-minune”, scrie Diane în cartea ei. Când s-a dus la cei care cumpăraseră licența să le dea niște idei, era limpede că toată lumea se uita amuzată la ea. “Nu eram decât cineva care crease niște rochii grozave cu ceva timp în urmă.”

Revenirea spectaculoasă în business s-a întâmplat în 1991, cu ajutorul unui post de televiziune. Avea 45 de ani. 🙂

Citește continuarea aici.



Citiţi şi

Kate Spade, 55, a decis “gata cu viața!” De ce se sinucid celebritățile

Cristina Werther – singura româncă din top Forbes Influencers

A început “efectul Meghan”


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
3,997 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro