Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Doina. Acea Doina…

20 June 2018

România, 1965 – în același an în care Ceaușescu venea la putere și cu patru ani înainte de ieșirea pe piață a primului automobil Dacia, Farmec lansa demachiantul Doina. Laptele care avea să nu lipsească vreodată din baia româncelor, și nu doar pentru a îndepărta urmele de ruj sau rimel. Pentru că, inventive de nevoie – oferta de extrem de redusă, au început să-l folosească și pentru hidratarea pielii după baie, dar și pentru curățarea… încălțămintei sau a genților de culoare albă. “Doina”, fată bună, întreținea și reda “fața” oricărui tip de piele. 🙂 Și asta a făcut produsul foarte popular.

Multe femei tinere de azi își amintesc de mirosul plăcut al pielii mamelor lor, chiar dacă ele nu l-au folosit atunci. Dar l-au regăsit mai târziu, într-o piață care abundă în produse specializate românești sau de import, și au decis să contribuie la perpetuarea legendei cumpărându-l la rândul lor. Pentru că FARMEC a relansat acest brand atât de iubit, ambalajele au fost modernizate, iar rețetele tradiționale au fost îmbogățite și gama DOINA numără în 2018 nu mai puțin de șase produse.

 

Brandul Doina in noi ambalaje

Lapte nutritiv vitaminzant clasic, Lapte vitaminizant antistres, Emulsie cu laptișor de matcă, Emulsie cu extract de castraveţi, Lapte cu ulei de galbenele, Cremă nutritivă vitaminizantă

Laptele nutritiv vitaminizant clasic Doina conţine uleiuri minerale, ceruri şi grăsimi naturale, care asigură emolierea, hidratarea și restaurarea barierei hidro-lipidice protectoare a pielii, iar vitaminele A și F din compoziţia sa contribuie la combaterea proceselor de îmbătrânire cutanată şi previn uscarea şi deshidratarea tenului.

Laptele vitaminizant antistres este bogat în vitaminele E şi C, recunoscute pentru efectele lor în combaterea proceselor de îmbătrânire cutanată, acestea fiind stimulate de acţiunile nocive ale radicalilor liberi.

Emulsia cu laptișor de matcă hrăneşte și hidratează dermul, iar asocierea sa cu vitaminele A și F contribuie la combaterea proceselor de îmbătrânire.

Emulsia cu extract de castraveţi, hrăneşte, hidratează, tonifiază, revigorează tenul şi activează circulaţia sangvină, fiind astfel recomandat pentru tenurile mixte şi grase (conține alcool).

Laptele cu ulei de gălbenele, ultimul venit în familia DOINA, are la bază extractul uleios de gălbenele, care joacă un rol important în regenerarea celulelor, în epitelizarea rănilor superficiale și în calmarea pielii. Uleiul de soia şi vitaminele A și E din componenţa soluţiei demachiante combat procesele de îmbătrânire cutanată, previn deshidratarea tenului și protejează împotriva factorilor externi. De reținut că formula acestu lapte permite folosirea lui și ca produs de îngrijire corporală.

Cremă nutritivă vitaminizantă este destinată îngrijirii tenului și corpului, fiind concepută pentru hidratarea și emolierea pielii, cât și pentru redarea fermității și elasticității ei naturale. Grăsimile și cerurile naturale și sintetice din compoziția ei protejează tenul de agenții poluanți din mediu sau de temperaturile scăzute.

***

Produsele Doina sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro. Vă invităm să vizitați și site-ul campaniei Unirea la Feminin.

***

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.



Citiţi şi

Așa te iubesc

Marilyn, povestea din culise: dulcea povară a celebrității

Iubesc o vrăjitoare

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,642 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro