Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

În România: lucrezi doar de marți până vineri și ți-a crescut salariul cu 20%!

20 February 2017

WebDigital, agenţie de marketing online, a redus acum şase luni programul de muncă al angajaţilor săi la patru zile pe săptămână (marţi-vineri) în cadrul unei experiment unic pe piaţa muncii de la noi. Rezultatele? Încurajatoare! Deşi s-a redus programul de muncă cu 20%, productivitatea nu a scăzut, aşa că experimentul va fi menţinut până în luna iulie, după cum a anunţat deja compania. De menţionat că, în acelaşi timp, salariile au fost mărite cu 20%.

În Europa nu este o noutate, existând astfel de program de lucru în firme din Edinburgh, Scoţia (Serps Invaders) şi Suedia (Brath) cu rezultate foarte bune, angajaţii fiind suficient de motivaţi pentru a menţine productivitatea companiei la nivelul anterior.

angajati fericiti

Secretul? Ziua de luni – considerată unanim ca fiind încărcată de energii negative şi caracterizată de chef redus de muncă a fost eliminată din programul de lucru, ceea ce a dus la… creşterea productivităţii în ziua de vineri!

Această decizie a companiei WebDigital, printre ai cărei clienţi se numără F64.ro, lanţul de farmacii Catena şi festivalul Untold şi care lucrează cu bugete de peste două milioane de euro pe an, a dus la creşterea vizibilităţii sale în piaţă, cu o cifră de afaceri mai mare de 300.000 de euro, în creştere faţă de 2016.

WebDigital a promis că în luna august va face publice datele complete ale acestui experiment de succes.

Oare vom vedea şi alte iniţiative similare, acolo unde tipul de activitate ar putea-o permite? În fond, acest experiment nu este decât o dovadă în plus că mai mult nu înseamnă neapărat şi mai bine şi că angajaţii fericiţi contribuie din plin la succesul companiei pentru care lucrează.



Citiţi şi

Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți!

În orice relație, există un singur moment în care poți da înapoi

Toată lumea cunoaște fericirea, dar câți au trăit-o?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
515 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro