Julia Kristensen – la braț cu luxul de 18 ani

Catchy

27 November 2014

Casa Frumoasă, primul și cel mai reprezentativ magazin multi-brand, sărbătorește 18 ani de existență, dedicați vestimentației masculine și feminine de lux atât Ready to Wear, Made-to-Measure, în ediții limitate, dar și serviciilor exclusiviste VIP: personal shopper, style advice, sesiuni private de shopping, servicii de primire personalizată, valet parking.

Casa Frumoasa exterior

Ajuns la maturitate, business-ul Casa Frumoasă reprezintă cinci magazine de lux în destinațiile cheie de shopping ale Capitalei, aproximativ 20 de brand-uri de top, 40 de angajați, 5.000 de stofe din care se pot realiza costume la comandă și afaceri de peste două milioane de euro.

”Brand-ul Casa Frumoasă apare sub acest nume în România în anul 2005 ca o continuare firească de dezvoltare a business-ului și a portofoliului de brand-uri care până atunci însemna o reprezentare locală a celui mai exlusivist producător de stofe de lux din lume, Scabal. În același an am adus în premieră și exclusivitate pe piață legendarul brand de pantofi Santoni și Loro Piana Men, un brand italienesc de top specializat în produse de lux din cașmir și lână. În prezent Casa Frumoasă s-a extins într-un grup de lux în sine, care astăzi înseamnă 40 de angajați, 3 magazine dedicate vestimentației masculine, unul modei feminine și începând cu anul 2015 un nou magazin franciză, Marc Cain”, declară Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă.

julia_kristensen

Pentru anul 2015, Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă, anunță consolidarea business-ului prin deschiderea unui nou magazin, Marc Cain, franciza unui brand premium de fashion feminin fondat în Germania în 1973. Marc Cain este un brand care combină esteticul cu arta într-un aspect natural, ca într-o declarație de iubire pentru EA, femeia încrezătoare, curioasă, open-minded, care pun preț pe design, calitate și materiale.

De asemenea, investițiile pentru anul viitor se referă și la extinderea magazinele Casa Frumoasă de la Hotel Radisson Blu pentru a crea cea mai importantă destinație de shopping atât pentru doamne cât și domni, cu un nou mix de brand-uri și colecții de fashion direct de pe catwalk. Noul fashion corner va aduce brand-uri de renume precum Fausto Puglisi, Giambattista Valli, Antonio Berardi, Stella Jean cu ajutorul cărora doamnele vor fi în pas cu tendințele modei din marile capitale europene, precum și brandurile Stone Island și Dalmine pentru domni.



Citiţi şi

Îmi plac femeile care știu cumpăra și pantofi, și cărți

Jean Touitou – “Nu e nevoie să îţi arăţi sânii ca să fii sexi!”

Dumnezeu n-are merțan

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,130 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro