Ne plac bărbații cu imaginație

Catchy

13 October 2017

Nu se poate să nu-l știți pe Toni. Toni Delaco, cel mai mare fan brânză din lume. 🙂

toni delaco

“Italianul” acesta ne-a cucerit cu cele mai frumoase povești. Despre el și despre pasiunea lui. Cu care ne-a făcut pe multe să ne înscriem în clubul lui de visători. Și pentru că nouă ne plac bărbații pasionați și pasionali, dar și brânza, recunoaștem, s-a trezit cu noi la ușă când visul lui împlinit făcea 21 de ani și se pregătea de sărbătoare. Pur și simplu pentru că am vrut să știm de unde au apărut la Delaco culegătorii de cașcaval, minerii de mozzarella și scărmănătoarele de nori de lapte…

delaco 2

– Ciao, Toni! La mulți ani, Delaco!

Se uită la mine amuzat că pe reportofon am lipit un sticker cu FAN BRÂNZĂ.

– Grazie! Și bine ați venit în lumea celor pasionați de brânză cu aceeași intensitate cu care alții iubesc fotbalul sau jazzul!

– Să fii pe piață de 21 de ani spune ceva despre cât de tare îți place ce faci. Cum ai reușit?

– Pasiunea e cel mai bun motor și cea mai bună muză. Am adunat oameni fantastici, am plecat în căutarea celei mai bune brânze din lume și le-am dat pe mâini toate secretele pentru a căpăta expertiza și a clădi temeinic reputația Delaco. Expertiza e un cuvânt prea rece, care nu face dreptate pasiunii noastre pentru brânză, la fel cum cuvântul “fan” nu reușește să încapă fantastica atmosfera din echipa noastră. Dar când guști din brânza Delaco, înțelegi pe loc despre ce vorbim…

– Întreb pentru un prieten: este oare adevărat că la Delaco culegeți cașcavalul din copaci și brânza pufoasă este scărmănată din nori de lapte?

– La fel de adevărat cum avem și mineri care scot bulgării de mozzarella și scafandri care culeg perlele de brânză din imense scoici crescute în acvarii speciale.

mineri delaco

– Nu v-ați temut să părăsiți universul clasic al comunicării produselor lactate din România? Să renunțați la mama care pregătește micul dejun în bucătărie sau la văcuța pe pășunea unde excursionistul mușcă extaziat dintr-o gustare cu brânză?

– Toată viața mea am crezut că omul se hrănește cu povești. Un cașcaval nu este doar lapte prelucrat, ci povestea fabricării lui, a mâinilor care au muncit ca să îl ai tu pe masă. Cum spui povestea asta, cât de bine transmiți acest miracol al “creației” este alegerea fiecărui brand. Cum noi suntem niște fantastici fani brânză, am decis să avem o comunicare fantastică, în linie cu personalitatea noastră. Bucătăria, gospodina nu sunt povești care se potrivesc cu personalitatea Delaco.

– Care au fost reacțiile în piață în urma acestei campanii?

– Cum altfel decât fantastice?! Râde și continuă. Bănuiesc că știți despre anunțurile noastre de angajare pentru scărmănătoare de nori de lapte, miner în minele de mozzarella și culegător de cașcaval la care am primit numeroase CV – uri. Românii au și umor, și gusturi bune. Pe care sper să le putem răsplăti în decembrie cu un festival al obiceiurilor fantastice Delaco pentru toți fanii brânză și prietenii lor. Vă ținem la curent!

– Până atunci, toate cele bune!

– A presto, bella!



Citiţi şi

30 de ani de sfaturi de la Iuliane, Irine, Marii şi Raluci m-au adus aici – n-am vrut să fiu tată

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
888 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro