Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Parfumul, acum și în pantaloni

8 May 2013

„Vreţi să schimbaţi moda, vreţi să schimbaţi lucrurile, începeţi prin a schimba chiloţii!” Aşa sună îndemnul lui Guillaume Gibault, un antreprenor francez de 27 de ani care crede în „Indomptable”, slipul francez care miroase bine. Este vorba chiar de lenjerie masculină parfumată, produsă din bumbac din regiunea Lille şi îmbogăţită cu microcapsule de parfum care propagă arome de mosc şi pară.

Numele nu a fost ales întâmplător: indomptable înseamnă îndărătnic, neîmblânzit, dar şi invincibil. Parfumul e activat de căldura corpului şi durează până la 30 de purtări şi, implicit, spălări. Pentru că dacă miroase bine nu înseamnă că trebuie purtat toată săptămâna, cum s-au grăbit să sublinieze jurnaliştii francezi. Apoi, chiloţii devin unii extrem de banali, lipsiţi de orice aromă.

O pereche de boxeri costă 40 de euro, în timp ce una cu iniţiale brodate ajunge la 65. Domnii care preferă lenjerie intimă personalizată şi croită pe măsură trebuie să scoată din buzunar 250 de euro. Primesc în schimb un sac de voiaj pentru chiloţi, o pereche special făcută pentru ei şi un eşantion de parfum, toate livrate de un curier îmbrăcat doar într-o pereche de chiloţi. Compania producătoare s-a aflat în atenţia presei şi toamna trecută, datorită unei reclame-demonstraţie cu două perechi de chiloţi, patru ouă şi un ciocan… Ce-a ieşit a fost botezat „Surpriza bucătarului”.

  

Ideea unei perechi de chiloți parfumate a atras deja cațiva entuziaști care au donat până acum 19 mii de euro pentru acest proiect. Vouă v-ar surâde? 



Citiţi şi

Nu o să recunosc în veci că te iubesc

De ce îmi iubesc soția

Cum mă parfumez vara? O scurtă introducere în miresmele de sezon

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
475 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro