Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclamă la Scandaleyes Reloaded Mascara interzisă în UK

20 April 2017

Nu mai miră pe nimeni că efectele oricărui produs sunt absolut spectaculoase în reclame, iar în realitate… ei, bine, aflăm pe propria piele că situaţia este oarecum diferită… Dar deja am cumpărat produsul, iar asta înseamnă că „reclama şi-a făcut treaba”.

Din când în când, se autosesizează totuşi câte o instituţie abilitată să vegheze ca minciunile producătorilor să nu fie chiar gogonate, mai ales în UK. Aşa s-a întâmplat recent cu reclama companiei Rimmel London, reclamă în care Cara Delevingne folosea Scandaleyes Reloaded Mascara pentru a obţine nişte gene absolut fabuloase.

The Advertising Standards Authority (ASA) a interzis însă difuzarea acesteia, motivând că nu menţiona că s-au folosit şi gene false şi că anumite retuşuri au fost făcute în post-producţie pentru un rezultat uimitor al produsului folosit. Compania mamă (Coty UK) s-a apărat spunând că acestea nu sunt decât proceduri standard (!!). Totuşi ASA a considerat că tocmai aceste intervenţii trecute sub tăcere sunt, de fapt, cele care oferă un rezultat spectaculos şi nu aplicarea produsului căruia i se face reclamă.

Deşi în UK se iau măsuri reale împotriva advertisingului mincinos, companiile (mai ales cele din zona de beauty) găsesc mereu noi modalităţi de a continua să-şi prezinte produsele într-o lumină exagerată.



Citiţi şi

LA PERLA – Fiecare decolteu înseamnă libertate. Fiecare fustă mini e un “fuck-you!”

Să-l credem pe Manolo Blahnik!

Lăsați sprâncenele să vină la mine

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
4,799 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro