Remodelare corporală pentru… leneșe :)

Catchy

10 June 2017

Când vine vremea să ne mai dezgolim, pe unele (și nu suntem puține) ne-apucă disperarea. Pentru că atunci încep să se vadă urmele tuturor dezordinilor din viața noastră. Am muncit peste poate într-un scaun și-apoi am zăcut, sleite de puteri, incapabile de vreun fel de mișcare. Am mâncat de nervi, de disperare, de stres, de nefericire, și cel mai puțin… de foame. Că nu foamea era stăpâna noastră, ci mama tuturor angoaselor. Și, deși ne-am tot promis că de mâine, de luni, de joi, dintr-o zi cu soare, cu ploaie, de pe 1, de pe 13 sau de pe 25, intrăm în normal, facem ordine și echilibru, tot pe 32 ale lunii părea că se vor întâmpla toate alea bune în viața noastră. Și atunci ce altceva să mai faci în ceasul al 11 – lea, când vine iar vara, decât să o iei invers: nu mai aștepți în zadar să vină momentul în care de fericire o să dai jos kilogramele și o să te repui în formă, ci provoci rapid starea de bine și după ea o să vină el și extazul! O iei pe scurtătură, adică. Remodelare corporală pentru leneșe: rapidă, fără dureri, fără oboseală, culmea eficienței, pam pam! Biostimularea e calea! Instrumentul? ULTRATONE. Locul? BeauTeafull Salon. Adică, ce putem face la sală în două-trei ore muncite din greu, fac niște microbiocurenți în jumătate de oră în care noi STĂM și cugetăm. Sau nu. 🙂

(N.B. Nu încurajăm sedentarismul și slăbitul heirupist, da?)

IMG_0072

Așa arată Ultratone Futura Pro

Pasul 1 – informarea, că nu merge așa, alandala, fie ce-o fi, noi vrem să slăbim pe repede înainte!

Biostimularea înseamnă stimularea electrică selectivă și țintită a musculaturii (inclusiv a celei mai profunde și mai greu de activat chiar prin exerciții fizice), dar şi a altor ţesuturi (cutanat, subcutanat), cu ajutorul unor impulsuri asemănătoare stimulilor fiziologici. Mușchii răspund prin contracții nedureroase la o selecție personalizată, în funcție de nevoile clientei, din cele 40 de tipuri de impulsuri electrice de intensitate, amplitudine, frecvenţă şi durată variabile, iar acești microbiocurenți persistă în țesuturi prelungind până la 24 de ore efectul ședințelor. Încă o dată, ședințele de biostimulare nu înlocuiesc exerciţiul fizic! Pentru că nimic altceva nu-i face mai bine inimii, iar ca urmare a acestor tratamente crește și pofta de mișcare, și eficiența activităţii fizice şi toleranţa la efort.

Pasul 2 – evaluarea, că nu oricine se califică și nu oricât poftește fiecare se poate!

Ți se face o fișă, spui despre tine cam tot ce înseamnă stilul tău de viață și ce alte suferințe mai ai în afară de kilogramele în plus, ești măsurată și cântărită, și dacă te califici și ceea ce vrei se poate și face, te alegi cu un program numai al tău: număr de ședințe pe zonele țintite (3-6/săptămână), combinațiile cele mai eficiente și mai rapide pentru atingerea scopului.

Pasul 3 – te ții de program și urmărești cu încântare beneficiile, pentru că, pe lângă reducerea stratului adipos (în talie se pierd 1-4 cm după prima ședință), se mai petrec tot felul de alte lucruri bune:

  • îmbunătățirea microcirculației
  • stimularea sintezei colagenului şi elastinei (rejuvenarea pielii)
  • eliberarea de endorfine (care ne dau starea de bine)
  • reducerea celulitei
  • drenajul toxinelor
  • remodelarea și tonifierea fibrelor musculare (efectul de lifting)
  • îmbunătățirea indicilor de masă grăsoasă, musculară, de grăsime subcutanată şi viscerală.

Se pot pierde 4-5 kg într-o lună, în 25-30 de şedinţe, dacă îți menţii stilul alimentar şi de viaţă, sau chiar mai mult, dacă ții și o dietă ușoară. Pielea nu are de suferit, pentru că e ajutată să se redimensioneze frumos pe noile contururi.  Trebuie să mai știți că biostimularea se poate asocia şi cu alte procedee – masaje, împachetări, tratamente LPG, rezultatul fiind cu atât mai rapid și mai spectaculos. Dar despre acestea, precum și despre liftingul facial nechirurgical prin biostimulare, da!, vorbim într-un articol viitor.



Citiţi şi

Remodelare corporală cu Rose Pepper de la Apivita

Shiseido Spa – abonament la relaxare

10 kg în mai puțin de o lună

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
20,253 views

Your tuppence

  1. Ius / 11 June 2017 18:19

    Da, doar ca ce nu zice e ca stimularea asta a mușchilor are și urmări.
    Cum te-ai lăsat de ea, intr-o luna îți atârna pielea. Ca și la sala.
    Am încercat-o prin alt sport idem, acelasi procedeu, costumul fit. 20 de min ca 2 ore la sala. M-am ținut 5 luni de ea 2/3 ori pe săptămâna. A fost de-ajuns o luna pauza, arătam mai rău ca înainte o data ce am continuat cu mâncarea nesănătoasă (cola, făinoase etc- deși nu s fan mc Donalds, dulciuri sau sosuri eram dependentă de cola și pâine).
    Deci Alimentația e baza, apoi stimularea mușchilor, apoi întreținerea.
    Oricum îmi place autorul. A specificat ca tb întreținere continua și ca nu recomanda in mod special sedentarismul. Și Off course nu e recomandata celor cu probleme de inima. In plus ai nevoie de o hidratare mai mare in timpul ședințelor. Altfel Riști sa te ia leșinul.
    Și da, dormi mai bine, se eliberează toxinele, ai un tonus mai bun, kg dispar. Dar atenție after.

    Thumb up 1 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro