Revista Dior, mai săracăcioasă decât un blog

catchy

2 March 2012

Cei 7 milioane de fani pe care i-a adunat Dior pe Facebook au determinat o investiţie serioasă de timp, bani şi energie în revista online The Dior Mag pentru a-i ţine aproape pe cei care au arătat cu un like că le pasă de acest brand. Am dat foarte curioasă click şi… dezamăgire.   

Mă aşteptam să găsesc un conţinut editorial la înălţimea istoriei şi celebrităţii Casei Dior, dar se pare că cei care administrează proiectul nu pun preţ pe aşa ceva şi ceea ce a ieşit seamănă foarte tare cu un… blog. Doar opt texte (mă gândesc că 8 era numărul norocos al lui Christian Dior), scurte, ca să nu oboseşti citindu-le, multe poze şi filmuleţe. Nu există nici redactor şef, nici echipă editorială, nu poţi comenta, deci nu doresc feed back chiar de la cei cărora li se adresează. Ciudată alegere. Pentru moment, punctul forte sunt transmisiunile live ale prezentărilor de la Paris Fashion Week. La bună vizionare!

Citiţi şi

Pantofi, sandale, ghete, cizme – primăvară/vară 2017

Maria Grazia Chiuri – prima femeie director de creație al Casei Dior

Castelul Dior se redeschide pe 9 mai

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
549 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro Web analytics

catchy.ro