Brandurile de lux „fac valuri” pentru a proteja oceanul

Catchy

14 June 2017

Milioanelor de tone de deşeuri de plastic care ajung anual în oceanele planetei, brandurile de lux le opun atitudini ecologiste, prin inițierea sau participarea la programe menite să protejeze viaţa marină. Cum pe 8 iunie am sărbătorit Ziua Mondială a Oceanelor, am ales să vorbim azi, în cadrul campaniei #plasticisnotfantastic, câteva dintre aceste branduri şi modul în care au ales să se implice.

La Mer 

la_mer.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

The La Mer Blue Heart Oceans Fund a fost lansat cu scopul de a proteja habitatul oceanelor prin extinderea Ariilor Marine Protejate şi susţinerea diferitelor proiecte de conservarea a oceanelor. Anul acesta, Le Mer a colaborat cu organizaţia de protejare a oceanelor Project 0 şi casa de licitaţii Sotheby’s. De asemenea, La Mer continuă să utilizeze numai alge marine din Pacific care provin din surse sustenabile şi care au fost recoltate responsabil.

Stella McCartney şi sticlele de plastic reciclate

stella_mccartney.jpg__770x472_q85_crop_subsampling-2

În coerenţă cu valorile brandului declarat împotriva cruzimii , a blănurilor şi a pieilor naturale, Stella McCartney şi-a îndreptat atenţia şi către protejarea mediului marin.

Ca parte a colecţiei toamnă/iarnă 2017, prezentate în săptămâna modei la Paris în luna martie a acestui an, brandul a prezentat o serie de modele de „piele fără piele” create din materiale nou dezvoltate, majoritatea fiind fabricate din deşeurile de plastic colectate din oceane.

De asemenea, McCartney a lansat şi un parteneriat cu Parley for the Oceans, o organizaţie al cărei scop este acela de sensibiliza opinia publică şi de a stopa activităţile nocive pentru oceane.

„Să foloseşti ceva distructiv şi să-l transformi în ceva sexy şi cool, ăsta e luxul” afirmă Ms. McCartney.

Mai multe, aici



Citiţi şi

Viaţa fără plastic

Plastic is not fantastic (III) – Franța interzice tacâmurile, farfuriile și cănile din plastic

La Mer – Revitalizing Hydrating Serum

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,030 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro