Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cavalli, Armani şi Galliano, într-o veche cooperativă românească

5 July 2011

Într-o fabrică de textile din localitatea Beriu, judeţul Hunedoara, 50 de românce cos haine pentru marile branduri internaţionale: Cavalli, Armani sau Galliano. Unitatea, construită pe ruinele unei vechi CAP de vite, funcţionează din 1999, dar colaborarea cu nume mari ale modei internaţionale a început în urmă cu aproximativ patru ani.

La Beriu se fac în jur de 200-300 de haine Cavalli pe an, vestimentaţie pentru femei şi bărbaţi din piele şi blană. Compania lucrează însă şi pentru alte mărci la fel de celebre, precum Armani sau Galliano. „Capacitatea fabricii este de aproximativ 1.000-1.200 de produse pe lună. Din total, în jur de 85-90% reprezintă lohn. Avem în jur de 4-5 branduri pe sezon pentru care confecţionăm îmbrăcăminte. Italienii ne aduc tot-de la materie primă, la tipare”, povesteşte Daniela Bucur, directorul executiv al New Fashion Group, compania care deţine fabrica din judeţul Hunedoara. „Iniţial, am lucrat prin intermediari. Ulterior, capacitatea fabricii a crescut, ne-am modernizat şi am reuşit să intrăm în relaţie directă cu ei”.

Producătorii autohtoni nu vor putea concura niciodată pe picior de egalitate cu rivalii chinezi, care au forţa de muncă mult mai ieftină şi dispun de o varietate mai mare a materiei prime decât noi. În schimb, pentru marile branduri internaţionale şi mai ales pentru cumpărătorii acestora, “made in Romania” a început să sune mult mai “de calitate”.

Aflaţi de ce aici



Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
849 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro