Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fitness: cum ne salvăm împreună, afaceri și clienți

4 April 2020

Situația actuală în România, determinată de pandemia de COVID 19, a impus ca cele mai multe firme de diverse mărimi să își suspende activitatea pe o perioadă nedeterminată. Sălile de fitness sunt și ele afectate de măsurile pentru prevenirea răspândirii coronavirusului, fiind nevoite să se închidă pentru siguranța și sănătatea clienților și a angajaților.

Cum pot sălile de fitness să reziste în această perioadă

Iulian Dinu, antreprenor, deține o sală de fitness de cartier și este C.E.O-ul uneia dintre cele mai mari școli de fitness din România, Fitness Education School, școală care activează pe piață de șase ani, în 12 orașe din România, cu peste 3500 de oameni formați ca instructori de fitness, instructori de aerobic și tehnicieni nutriționiști.

Iulian răspunde întrebărilor multor manageri legate de această perioadă de izolare care face imposibilă frecventarea sălilor de fitness.

Cum să-ți păstrezi clientela? 

  1. Comunicare prin social media: Facebook/Instagram – sălile de fitness ar trebui să pună la dispoziție zilnic pe pagină de facebook exerciții pe care clienții le pot face de acasă, sfaturi legate de alimentație, rețete sănătoase.
  2. Antrenorii personali pot continua antrenamentele online cu clienții pe care îi antrenează prin intermediul Skype sau Zoom și le pot trimite în continuare planuri alimentare.
  3. Sălile de fitness pot face grupuri de facebook în care să adauge toți clienții sălii, unde să le trimită materiale, clipuri cu exerciții pe care le pot face acasă. Dacă se creează o comunitate, managerul poate motiva oamenii să nu se delase, să facă sport în continuare, acasă, iar clienții se pot motiva între ei, postând în acel grup filmulețe în care ei se antrenează sau rețete pentru mese sănătoase pe care chiar ei le fac.
  4. Clasele de aerobic pot fi ținute cu accesorii improvizate –  de exemplu, sticle de apă în loc de greutăți.
  5. Atragerea unor clienți noi: majoritatea oamenilor se folosesc de lipsa de timp ca scuză pentru a nu veni la sală. Acum, cu această izolare la domiciliu, timpul este în avantajul lor. Promovând pe rețelele de socializare antrenamentele online, sălile de fitness pot atrage clienți noi, care după această perioada de izolare, vor putea deveni clienți fideli ai sălilor de fitness.

Ce este util să mai știți

Guvernul a dat o ordonanță prin care dacă angajatorii suspendă temporar contractul de muncă al angajaților, indemnizațiile (șomajul tehnic) este suportat de către Stat, din bugetul asigurărilor pentru șomaj. Ceea ce înseamnă că angajații vor primi din partea statului 75% din salariul de bază.

Vă doresc să treceți cu bine peste această perioadă și să ne revenim rapid după.

Guest post by Iulian Dinu



Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro