Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Șapte ponturi pentru frumusețea și sănătatea picioarelor

9 July 2019

Pentru că cedez întotdeauna farmecelor bahice ale frumuseții la înălțime, picioarele mele plătesc mereu prețul acestei slăbciuni: dureri musculare, bătături, uneori chiar răni. Și cu cât înalț mai mult piedestalul pe care-mi urc feminitatea, cu atât le este mai rău lor atunci când cobor. Așa încât era musai să caut remedii, pentru că de renunțat la pantofii mei sigur nu voi renunța prea curând.

  1. Yoga, stretching și alte exerciții

Tendonul lui Ahile și mușchiul gambei se contractă din cauza tocurilor înalte, așa că este important să contracarăm efectul prin întinderea muşchilor. Mai mult, pantofii cu toc înalt obligă degetele să se îndoaie provocând, în timp, deformarea lor inestetică.

Yoga este o metodă excelentă pentru întinderea mușchilor, anumite poziții – cum ar fi poziția câinelui sau poziția eroului – fiind foarte utile pentru relaxarea și energizarea picioarelor.

Puteți efectua exerciții ușoare de flexare a gleznelor pentru a îmbunătăți circulația sangvină și a elimina excesul de fluide care produce umflături în partea inferioară a piciorului. Cele mai eficiente exerciții în acest sens sunt cele prin care mișcați laba piciorului în diferite direcții alternativ (în sus, în jos, în stânga, în dreapta).

O altă metodă utilă pe care o folosesc de câte ori pot constă în desenarea literelor alfabetului cu degetul mare de la picior. Alfabetul nostru, nu cel chinezesc. 🙂

  1. Baia bogată în minerale

Sarea Epsom (sarea amară) este folosită de sute de ani pentru beneficiile ei medicinale: reduce stresul, durerile si crampele musculare, prevenind totodată formarea cheagurilor de sânge. Sarea amară nu este, de fapt, o sare, ci o combinație de minerale naturale (magneziu și sulf) care pot fi absorbite prin piele. Magneziul ajută la regenerarea și întărirea țesuturilor, iar apa caldă permite dilatarea vaselor de sânge și deschide porii.

  1. Pedichiura profesională

Unghiile prost tăiate sau încarnate și bătăturile pot deveni extrem de dureroase când încălţăm pantofi cu toc înalt. O pedichiură profesională poate preveni aceste neplăceri. 

  1. Hidratarea

Folosiți produse de hidratare speciale, deoarece pielea labei piciorului este mai groasă decât cea de pe restul corpului (are un strat epidermic suplimentar), iar în punctele de presiune asupra labei piciorului se formează calozităţile (zone aspre) care pot fi foarte dureroase. Cele mai eficiente creme sunt cele care conțin uree și ulei de jojoba (cunoscut pentru proprietățile antiinflamatorii). Pentru a maximiza efectul, aplicați crema imediat după baie.  

  1. Masajul în profunzime

Masajul în profunzime contribuie la îmbunătățirea circulației periferice și la drenarea limfei, accelerând procesul de relaxare și vindecare. 

  1. Aplicarea gelurilor cu heparină

 În momentele în care ai senzația acută că picioarele au voință proprie și vor renunța să te mai poarte, dacă ai în poșetă tubulețul cu gel ești salvată. Le învelești rapid în strat subțire, răcoros, și ai dat restart senzației de bine. Plus că heparina mai are o calitate care te ajută să nu renunți la tocuri nici în acele zile: diminuează edemele.

  1. Alternarea înălţimilor

Știu că frumusețea pantofilor cu toc poate crea dependență, însă este foarte important să le permiteți picioarelor să se odihnească după ce ați purtat pantofi incomozi. Niște pantonfi sport de calitate reprezintă cea mai potrivită oază de relaxare pe care le-o puteți oferi. Vă vor fi recunoscătoare!

Lista rămâne deschisă. Dacă știți și alte măsuri de prevenire sau de gestionare a simptomelor neplăcute cauzate de purtarea pantofilor cu toc, vă invit să le adăugați pe listă. Poate descoperim împreună cea mai ușoară cale de evadare din Iadul picioarelor cu rău de înălțime. Alta decât renunțarea la tocuri, pentru că nu despre asta a fost vorba, nu? 🙂



Citiţi şi

Ideal ar fi ca un bărbat să-și arate și așa dragoste

Cum să dormi bine, eficient, suficient

Ce face o franțuzoaică în vacanță la mare în Grecia

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
2,169 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro