Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

The Iconic Estate sau vinurile precum femeile de neuitat

25 May 2019

Cui îi place vinul bun împerecheat cu bucatele potrivite ca să poți aduce, cu ochii închiși de plăcere, slavă vieții celei bune, să afle că în seara de 23 mai, la Palatul Ghica Tei, s-a lansat oficial The Iconic Estate – producător, exportator și importator selectiv de vinuri liniștite și spumante.

Noul brand face parte din Alexandrion Group, care a integrat din iunie 2018 operațiunile Halewood. Vinurile produse de-a lungul anilor în cramele Halewood au fost bine primite de piață și au fost premiate în mai multe competiții internaționale, fiind primul producător de vinuri din România care a primit în 2002 medalia de aur la “Concours Mondial de Bruxelles” cu vinul Prahova Valley Special Reserve Pinot Noir 1999.

“Vinovată” de o parte din aceste vechi și frumoase rezultate a fost oenologul Lorena Deaconu Stoian, cea care se va ocupa în continuare de vinurile The Iconic Estate. Văzând-o, ascultând-o, am avut pe loc revelația că noile vinuri, orice nume ar avea ele, vor fi niște creații memorabile și total iubibile. (Femeia aceasta chiar știe ce face într-o lume dominată numeric de bărbați! Vom reveni cu povestea ei, absolut impresionantă.)

Rhein Extra, Hyperion, Neptunus, Kronos, Rhea, Theia, Colina Piatra Albă, Byzantium, Prahova Valley, Floare de Lună, Floarea Soarelui, La Umbra, La Crama și altele.

Dar să ne întoarcem la experiența  food and wine pairing în care propunerile de asociere au fost făcute de somelierul Ana-Maria Vrînceanu pentru trei vinuri din portofoliul The Iconic Estate:

vin alb Hyperion Pinot Grigio

Bonocini cu roșii cherry și busuioc,

Avocado, creveți roz, sos cocktail,

Bruschette cu pomodori și busuioc

vin rosé Prahova Valley Merlot 

Bruschetă cu cremă feta și pastă de măsline

Tartine cu mac, somon afumat pe cremă guacamole, roșie uscată și cremă avocado

Tartine cu creveți marinați, rucola și sparanghel

vin roșu Hyperion Fetească neagră

Almond cu gorgonzola și nuci

Canapé cu foie gras și smochine confiate

Frigărui cu brânză cedar.

Inutil a vă spune cât de reușite au fost și cât de apreciate de cunoscători.

***

THE ICONIC ESTATE, membru al Alexandrion Group, este producător, exportator și importator selectiv de vinuri liniștite și spumante. THE ICONIC ESTATE își vinde vinurile în mai mult de 40 de țări din întreaga lume și a devenit al doilea cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România. Aproximativ 40% din producția anuală este vândută în străinătate, principalele piețe de export fiind: ​​Marea Britanie, Estonia, Germania, Letonia, Polonia, Belgia, Luxemburg, Olanda, Danemarca, SUA, Republica Cehă, Israel, Japonia, China, Thailanda, Singapore, Taiwan, Mexic, Finlanda etc .

THE ICONIC ESTATE detine peste 255 ha de podgorii într-una dintre cele mai fertile regiuni viticole din România, care asigură o parte semnificativă a strugurilor folosiți pentru obținerea vinurilor excepționale, Dealu Mare – o regiune similară cu două celebre regiuni vinicole europene: Piemonte în Italia și Bordeaux în Franța.

Valorile care definesesc The Iconic Estate sunt: calitatea, istoria, inovația și atitudinea fără compromisuri; apreciem integritatea, loialitatea și comportamentul responsabil. Ne mândrim cu produsele, oamenii și principiile noastre familiale și respectăm, în egală măsură, consumatorul, partenerii și mediul înconjurator. Aceste valori le trăim și le regăsim în acțiunile noastre din fiecare zi.” Marinela Popescu, Director de Marketing Alexandrion



Citiţi şi

Wagner Arte lansează noua colecţie de bijuterii “Byzantium” semnată Ana Wagner

Pe cine va îmbogăți Meghan Markle?

O băutură românească foarte apreciată – vinarsul Brâncoveanu

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro