Modele mai “acoperite” la show-ul auto de la Paris

Sabina Ciofu

1 October 2010

Modelele îmbrăcate provocator erau odată o parte esențială din show-urile de prezentare de mașini, dar pe măsură ce un număr tot mai mare de femei participă la astfel de evenimente, și pe măsură ce industria devine una tot mai verde, producătorii de mașini își schimbă tactica. La show-ul auto de la Paris, Lamborghini a păstrat tradiția, prezentând trei dintre cele mai puternice mașini sport alături de domnișoare sexy, îmbrăcate în rochii mulate, sclipitoare, fără bretele, cu decolteu generos și șliț. Producătorii de mașini pentru publicul larg au adoptat, însă, un look mai conservator. Fetele de la Renault, de exemplu, purtau rochii galbene de lungime medie și cu mâneci scurte. Cele de la Nissan, care prezentau noua mașină electrică, erau îmbrăcate în rochii mai largi, albastre, cu un umăr gol.  Nu în ultimul rând, producătorii au apelat și la modele-bărbați, pentru a atrage doamnele participante la eveniment. Ce marketing… 🙂



Citiţi şi

Cum pun reclamele gaz pe focul rivalității între femei

Christian Dior și Gucci renunță la modele foarte slabe

Sport Loft – pentru sportivii de performanță și iubitorii de mișcare

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
522 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro