My name is Pure Red

Catchy

23 October 2014

Când am început să scriu despre roșu, primele care mi-au venit în minte au fost vorbele Dianei Vreeland, preoteasa modei care s-a înveșmântat și înconjurat cu roșu până la saturație: “roșul este cel mai puternic decantor – o culoare a strălucirii şi a revelaţiei, de care nu m-aş putea plictisi cum nu te poţi plictisi de omul pe care-l iubeşti.” Apoi, nu mică mi-a fost mirarea să aflu că există nu mai puțin de 285 de nuanțe de roșu și că – niciodată nu mă gândisem până acum – spectrul luminii vizibile începe și se termină cu această culoare încărcată ca nicio alta de simboluri legate de viață și de moarte. Și a urmat o mică revelație: spectrul feminității, doamnelor, începe și se termină cu roșu, și are cel puțin tot atâtea nuanțe. Dar pentru a le vedea îți trebuie un ochi antrenat, imaginație și niscaiva capacități extrasenzoriale. Și câți bărbați le au?… 🙂 Dar nu despre puterea roșului asupra bărbaților vom vorbi, ci despre ceea ce poate face această culoare pentru și din noi.

heart-truth-red-fashion-show

Red is life

Nu știu pe nimeni căruia să nu-i placă roșul. Pentru că ceva subtil, subliminal, se întâmplă atunci când îl purtăm – haine, geantă, pantofi, bijuterii sau pe buze -, când e în preajma noastră – element de decor, gadget sau mașină -, ori când îl… bem (cu măsură). E leac de timiditate, fermecător de ocazie, energizant și îmbolditor la acțiune îndrăzneață, aliat în strategiile de cucerire cu sorți de izbândă, purtătorul mesajelor elegant  și inteligent criptate, invitație la aventură, încălzitor de suflete, accelerator de puls, declanșator de adrenalină, partenerul ludic al experiențelor de alcov, un magnetic atu. Miracol identitar, asta este roșul. Asta poate face, dovedit, pentru orice femeie – o scoate din mulțime, o face vizibilă.

roșu

Red is eye-catching

De mai aveți îndoieli, studii, necesare pare-se pentru a înfrânge reticența la roșu din varii motive, au arătat că femeile care-l poartă întorc capetele bărbaților semnificativ mai frecvent decât cele care aleg culori neutre. Mai mult, aceeași femeie supusă aprecierii unui public masculin, purtând rochii de diferite culori, obține scoruri mai bune la atractivitate, feminitate, senzualitate atunci era îmbrăcată în roșu.

retro

Red is classy

Nu este o pledoarie pentru roșu doar pentru că acesta captează atenția și înflorește imaginația bărbaților. Pentru că fiecare a aflat până acum că nimic nu garantează nimic până la urmă și că doar roșul nu poate face minunile așteptate de la o relație. Dar cu roșul poți negocia. Poți construi. O variantă mai bună a ta ca femeie. Care știe ce vrea și cum să obțină ce vrea.

audrey-hepburn-dress-2

Red is timeless elegance

Roșul nu te poate transforma într-o răpitoare decât în sensul bun al cuvântului, dacă îl folosești cu grație, bun gust și măsură. Pentru că, deși în cultura europeană roșul a fost declarația publică a apartenenței la grupul privilegiat al bogaților, deși în cultura asiatică a fost culoarea norocului și a purității (rochiile de mireasă ale chinezoaicelor și indiencelor erau roșii), printr-un joc al sorții – renumită pentru ironia ei – roșul a ajuns și culoarea moravurilor ușoare. Ceea ce a mai temperat din dorința femeilor de-a se îmbrăca ori ruja în culoarea care le putea aduce și o nedorită asociere cu sexul plătit și practicile neîngrădite de pudoare. Dar, vorba lui Bill Blass, puțin altoită, mai ales când ai îndoieli, poartă roșu! 🙂 Spiritele libere o fac!

LOreal-campaign-Vogue-22Sept14-LOreal-Paris-Collection-Exclusive-Reds_b_1080x720

Blake Lively, Zoe Saldana, Jane Fonda, Laetitia Casta, Julianne Moore, Liya Kebede, Freida Pinto, Eva Longoria, Natasha Poly și Aishwarya Rai Bachchan – ambasadoarele L’Oréal reunite pentru campania dedicată  colecției exclusiviste PURE RED

Rujurile PURE RED declină roșul-rege în șapte splendide nuanțe menite a împăca toate tipurile de ten, sau chiar culoare părului, cu una dintre ele, și a alunga teama de stridențe. Un ruj trebuie să te facă să te simți în același timp puternică, încrezătoare și sexy, parte din tine și nu ceva care să te conducă. Dacă după prima aplicare îl simți ca pe ceva străin, înseamnă că nu rujul tău. 🙂 Dar acum ai de unde alege…



Citiţi şi

Prietenul la nevoie de sex se cunoaște

Auzi, da’ cu mine ai vreo treabă?

Și tu crezi că tipul ăsta din capul tău există?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,260 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro