Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rihanna – după lovitura cu Fenty Beauty, haine de lux cu LVMH!

31 January 2019

După succesul fulminant cu propria linie de cosmetice Fenty Beauty by Rihanna, LVMH duce tratative secrete pentru a deschide o casă de modă de lux cu numele artistei. Rihanna înseamnă mulți bani acum și LVMH follows the money, dar oficialii LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton nu au dorit să comenteze știrea. Deși mai multe surse susțin că proiectul este deja în lucru – o colecție ready-to-wear în care vom vedea multă piele și accesorii din piele. Data lansării e posibil să fie aceeași cu cea a lansării celui de-al nouălea album al cântăreței, așteptat la un moment dat în cursul acestui an.

rihanna dior

2015, prima ambasadoare de culoare DIOR, prima colecție de ochelari de soare Rihanna for Dior – campania Secret Garden filmată la Versailles. Campanie pe care make up artistul Stéphane Marais o plasează în vârful experiențelor de până acum. care n-au fost nici puține, nici modeste…

Paranteză: Stéphane Marais a colaborat 34 de ani cu fotograful Peter Lindberg, 15 ani cu brandul Comme des Garçons, alți mulți ani cu Jean Paul Gaultier, a participat la campanii pentru Chanel, Louis Vuitton, Balenciaga și Dior. Fun facts: cheia reușitei în colaborarea cu Rihanna era să fii adoptat de anturajul ei. În prima zi, managerul ei i-a cerut să o machieze în timp ce… dormea. Întâi a refuzat, apoi a acceptat și a mers. Managerul a înțeles că eram capabil să fac față și apoi a mers strună.

Mai trebuie să știți că dintre toate ambasadoarele DIOR – Charlize Theron, Marion Cotillard, Natalie Portman și Jennifer Lawrence, doar Rihanna a avut privilegiul de a fi designerul propriei colecții sub numele acestui monstru sacru al modei.

rihanna dior ochelari de soare star treck

Inspirația? Personajul La Forge din “Star Trek”. Ochelarii al cărui design futurist îi aparține au fost un succes. 

O singură ramă, șase culori – argintiu, roz, albastru, verde, roșu (840$) și un model de lux placat cu aur de 24 K (1.950 $).

“Suntem foarte încântați să fim parteneri pentru a doua oară cu Rihanna, declara Sidney Toledano, CEO Dior, este artistă, cântăreață, antreprenoare, filantroapă și style icon pentru generația de azi.”

rihanna chopard 2017

Rihanna prezentând bijuterii Chopard, 2017

Met Gala 2018: Every Look on the Red Carpet

Rihanna în rochie Maison Margiela, Met Gala 2018

Aparițiile publice ale Rihannei au fost mereu spectaculoase, ceea ce a purtat a avut succes, publicul care răspunde provocărilor lansate de ea devine interesant și după succesul fulminat pe care l-a avut cu linia proprie de cosmetice Fenty Beauty by Rihanna – nu doar ca vânzări, ci și pentru că a determinat o schimbare importantă în industria de beauty chiar la vârful ei – premium & lux! Branduri celebre n-au avut încotro și au urmat-o. Ce victorie! Respectul pentru incluziune și diversitate va fi cheia succesului pentru orice brand de acum înainte.

fenty-beauty-by-rihanna-group-shot

Lansată în 2017, colecția Fenty Beauty are nu mai puțin de 40 de nuanțe de fond de ten! Pentru toate tonurile de piele, pentru toate femeile. Ușoare ca aerul, cu o putere de acoperire ridicată și un efect natural pentru ca “pielea să arate ca pielea”. 

rihanna fenty

La doar un an de la lansare, Fenty Beauty by Rihanna este un inovator digital și campion al diversității, folosindu-și platformele online (Instagram, cu 6,3 milioane de fani, YouTube, cu 490 000 de abonați și Twitter, cu 372 000 de fani) pentru a prezenta tutoriale de machiaj destinate tuturor femeilor, indiferent de tipul și culoarea pielii acestora sau de vârsta lor. Marca este interactivă în Social Media, implicându-și fanii în postări și clipuri video.

Încă ceva ce poate nu știați: Rihanna a câștigat în fața brandului Make Up For Ever care susținea că are cele mai multe și mai diverse nuanțe de fond de ten. A demonstrat chiar că până și pentru pielea celor “albi și bogați” are mai multe nuanțe! Ce credeți că s-a întâmplat după succesul colecțieie Fenty, care acoperea o nevoie reală în piață? Bradurile, chiar DIOR, au început să-și diversifice gamele… Nu e minunat?



Citiţi şi

Mamăăă, eu sunt tipa asta mișto?

Povestea femeii din fotografia de 35.000$

Parfumuri pentru dive – La Collection Privée DIOR

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,332 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro