Au trecut 14 ani de atunci. Dacă ar fi fost pui de om, acum și-ar fi făcut carte de identitate.
14 ani!
14 ani de provocări… scriitoricești, de content marketing buchisit ca la carte, de articole… o, da, de mii de articole, dar mai cu seamă de experiențe fantastice, atât online, cât și offline, alături de o comunitate din ce în ce mai mare, mai eterogenă și mai strâns unită în jurul unui singur concept: SuperBlog.
Sunt convinsă că ați mai auzit de-a lungul acestor 14 ani de cel mai longeviv concurs de blogging din România care a reunit sub larga sa umbrelă sute de bloggeri și zeci și zeci de branduri cunoscute care iată, acum, se aliniază din nou la start pentru cea de-a 25-a ediție!
În cele două luni de competiție, se creează povești, se învață, se câștigă prieteni, premii și parteneriate. Această ediție a SuperBlog-ului readuce în prim plan puterea storytellingul, propunându-le astfel concurenților să se perfecționeze în content marketing, să îmbine creativitatea poveștilor și tehnicile de scriere creativă cu elemente SEO, în stilul personal și cu impact la publicul lor, scriind după briefuri cu cerințe exacte și termene stricte. Cu alte cuvinte, „cantonamentul” perfect pentru viitoarele colaborări cu orice tip de brand interesat să se promoveze online.
Și la această ediție, înscrierile au început de la 1 septembrie și continuă pe toată durata competiției. În octombrie și noiembrie a.c., în fiecare zi de marți, joi și sâmbătă, concurenții vor primi câte o probă de blogging propusă de sponsorii competiției, pe teme extrem de variate. După ce bloggerii își demonstrează atuurile în articolele înregistrate în competiție, juriile desemnate de sponsori evaluează și notează materialele, stabilind câștigătorii premiilor alocate, care constau în bani, produse sau vouchere. Totodată, punctajele obținute contează în clasamentul general SuperBlog, la finalul competiției conturând ocupanții podiumului și câștigătorii premiilor cash suplimentare, precum și cine va obține trofeul respectivei ediții SuperBlog. Astfel, bloggerii își antrenează creativitatea, versatilitatea și disciplina, iar brandurile se promovează într-un context inedit, identifică potențiali colaboratori și astfel susțin dezvoltarea și profesionalizarea blogosferei.
Pe lângă competiția desfășurată bianual, primăvara și toamna, comunitatea SuperBlog are oportunitatea să testeze produse în cadrul campaniilor speciale organizate de sponsori, să descopere și să învețe despre blogging, marketing și storytelling din podcasturi și webinarii gratuite, iar apoi să se întâlnească, socializeze și distreze și offline, la Galele de premiere SuperBlog.
În cele 24 de ediții anterioare, s-au înregistrat în total circa 3100 de participanți, peste 41.000 de articole scrise în peste 500 de probe, sponsorizate de peste 150 de companii, și s-au acordat mii de premii în bani, produse și servicii.
Competiția se adresează cetățenilor români și moldoveni cu vârsta de peste 18 ani, inclusiv celor din diasporă, care dețin un blog în limba română, cu o vechime de minimum trei luni și cel puțin 20 de articole publicate. Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.
Competiția SuperBlog 2022 este sponsorizată de brandurile Allurene, Answear, Anyoli, Axelen, CashClub, Confort Merino, Fares, Frisomat, Imperial Care, InterComFilm, LaDepozit, MagNet, Spacer, StoneMania Bijou, Tehnocultura, Today Advertising și Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro.
Ca în fiecare an, Catchy rămâne un fidel partener media al acestui proiect, încurajând orice inițiativă menită să aducă în lumina reflectoarelor talentul celor ce știu să spună povești mai bine decât oricine.
Citiţi şi
Apel deschis pentru artiștii pasionați de reciclare, la Grădina cu Artiști, ediția cu numărul 35
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.