Surorile Hadid, Gigi (20) şi Bella (21), cele două Instagirls, cum le numește Vogue, se bucură de o popularitate imensă pe Instagram, unde, împreună, sunt urmărite de peste 40 de milioane de fani fideli și implicați. Ceea ce le-a deschis ușa spre marile branduri de lux, gata să recunoască puterea incredibilă a social media, și, odată cu acestea, și spre milioanele de dolari câștigate din campaniile de publicitate.
Gigi Hadid
A intrat în lumea modei de la vârsta de 2 ani. În 2013, a semnat cu IMG Models. Pe contul de Instagram este urmărită de peste 29 de milioane de fani, cu 2370 de postări, 26 de milioane de like-uri şi o rată de implicare a fanilor de 90,5% pentru ultimele 20 de postări. În 2016 a intrat în topul Forbes al celor mai bine plătite modele, pe locul 5, cu 9 milioane de dolari. În 2017, este ambasadoare a cel puţin opt branduri mari.
Tommy Hilfiger

În 2017, Gigi şi Tommy au creat împreună a doua colecţie, TOMMYxGIGI, bine primită în social media.
Fendi

O campanie în care apar amândouă surorile, coordonată de însuşi Karl Lagerfeld.
Max Mara

Fotograful acestei campanii pentru accesoriile Max Mara este celebrul Steven Maisel.
Stuart Weitzman

După Kate Moss şi Gisele Bündchen, Gigi Hadid este pentru a treia oară imaginea brandului de pantofi de lux.
Maybelline

La sfârşitul lui 2014, Gigi devenea noua faţă a Maybelline.
Moschino

Gigi şi Bella apar împreună în această campanie în care este prezentată viaţa reală a celor două supermodele.
DSQUARED2

DSQUARED a cooptat-o pe Gigi considerând-o alegerea perfectă pentru a ilustra ideea brandului de casual şi modern în acelaşi timp.
Bella Hadid
Urmând paşii surorii ei mai mari, Bella şi-a încpeut cariera în modelling în 2012, iar în 2014 a semnat şi ea cu IMG Models. La rândul ei, pe contul său de Insagram, Bella este urmărită de mai mult de 10,6 milioane de fani, cu mai mult de 9 milioane de like-uri şi o rată de implicare a acestora de 85,33% pentru ultimele 20 de postări.
Luna aceasta, Bella a semnat cu două branduri de lux: TAG Heuer şi Bulgari.
A primit distincţia „Model of the year” şi reprezintă, la rândul său, opt branduri:
TAG Heuer

Campanie promovată cu hashtagul #DontCrackUnderPressure.
Bulgari

Dior

Bella a devenit ambasador pentru Dior în 2016.
Boghossian

Deja a fost protagonista a două campanii ale brandului.
DKNY

Bella este o prezenţă constantă în campaniile brandului.
Moschino

Fendi

Zadig et Voltaire

Bella e vedeta ultimei campanii a brandului alături de fratele ei şi al lui Gigi, Anwar, debutant în modelling şi de care, judecând după succesul surorilor sale, vom mai auzi cât de curând.
Sursă informații și foto: www.luxurysociety.com
Citiţi şi
Sephora – We Belong to Something Beautiful
Audrey și Hubert – o prietenie de-o viață
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.















