Dragostea și ciocolata au făcut dintotdeauna casă bună. Mai ales dacă este vorba de irezistibila ciocolată cu ambalaj și văcuță mov. Apropo, știați că pe simpatica văcuță o cheamă Lila și că s-a născut în 1972? Evident că este vorba de Milka și de oferta sa bogată de tandrețe dulce, mai cu seamă luna aceasta în care românii sunt invitați prin îndemnul campaniei „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta” să ofere celor dragi tandrețe în fiecare zi de decembrie. Și asta pentru că tradiția Calendarului de Crăciun Milka cu bomboane de ciocolată pentru fiecare zi a lunii decembrie continuă și în acest an, consumatorii putând număra „într-un mod tandru” zilele rămase până la Crăciun.
În oferta din acest an pe lângă produsele tradiționale – figurine Moș Crăciun și Omul de zăpadă, din ciocolată fină cu lapte din Alpi, și Bomboane asortate de ciocolată, în magazine, îi aşteaptă noutăţile acestui sezon care să inspire consumatorii să fie mai tandri: mix de produse Milka însoțite de jucării de pluş, reprezentând personaje din lumea Milka: Văcuța Lila, Om de zăpadă și Ren, care să facă zilele de Crăciun mai vesele; mixul de produse Milka într-o şoseţică pufoasă de pluş; Omul de zăpadă umplut cu mousse de ciocolată din Alpi; Steaua umplută cu cremă fină de ciocolată; Globul de Crăciun plin cu napolitane cu cremă de lapte.
Pe lângă produsele destinate acestei perioade speciale, Milka a pregătit două pachete cadou, cuprinzând, pe lângă cele mai îndrăgite produse, câte o cutie metalică, una în formă de șosetă, iar alta în formă de stea.
În plus, în principalele mall-uri din România vor fi amenajate zone speciale, unde toți cei care doresc să adauge un strop de tandrețe cadourilor pentru Crăciun sunt invitați să le împacheteze în hârtia specială Milka și să le decoreze cu elemente jucăușe de sezon. Milka a pregătit o surpriză și în Parcul Cișmigiu, din București, unde patinoarul se transformă într-un loc plin de tandrețe și de magie.
Legendara ciocolată Milka a fost creată în 1901 și astăzi este vândută în peste 40 de țări. La fiecare oră, sunt vândute mai mult de 150.000 de produse Milka la nivel global.
*
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.
Citiţi şi
De sărbători mi-e cel mai dor de tine
Un bărbat îndrăgostit cu ciocolată, vă rog!
Scrisoare către Vladimir Nabokov
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.