Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Avantajul de a fi urât. Cum, există așa ceva?

27 July 2019

Înfiinţată în 1969, în UK, Ugly Agency este o agenţie de modeling care nu recrutează modele cu forme ideale şi chipuri perfecte, ci persoane cu diferite particularităţi, ca să spunem așa. Deși, cum vedeți, englezii nu au folosit un eufemism, ci “urât” pur și simplu. Și dacă acum aniversează jumătate de secol de la înființare, tragem concluzia că nu le-a mers rău. Adică au fost și sunt destule persoane care se încadrează în cerințele agenției – lipsa perfecțiunii luată adesea drept frumusețe. Agenția le-a redat acestora încrederea prin felul în care imperfecțiunile luate drept urâțenie au devenit calități foarte căutate pentru reclame sau filme. Chiar dacă vorbim de Star Wars sau Rocky și nu de Pretty Woman… Mă gândesc că Ugly Agency are toate motivele să sărbătorească și poate cel mai important este acela că o fi salvat destui oameni de la depresie sau chiar suicid.

Oare în România ar avea succes o astfel de agenţie sau ar trebui să închidă după prima lună?

Citiți și Fetelor, nu suntem noi mai curate și mai frumoase decât vesticele, ci doar mai sărace și nu vrem să se vadă

La noi, aproape toată comunicarea publicitară se face cu personaje perfecte, cu toţi dinţii la purtător, cu zâmbete de la o ureche la cealaltă, cu picioare de doi metri, talie de viespe și piele ca de bebeluș. Iar femeile se raportează la aceste modele și nu vor, la rândul lor, nimic mai puțin decât perfecțiunea.

Pe de altă parte, ar exista români care să facă haz că sunt plătiți pentru că sunt”urâți”?



Citiţi şi

Angelina Jolie, două zile în Paris

Tăiem și mușchiul filé de pe listă… 7 din 10 mărci de muşchi filé conțin o substanță cu potenţial cancerigen

Cum dictează China viitorul marketingului cu influenceri

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
273 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro