Christopher Bailey, directorul de creaţie al casei Burberry, s-a inspirat de data aceasta din uniforma aviatorilor din RAF pentru a realiza – cu mare plăcere, după cum susţine, piesa vestimentară care a devenit vedeta colecţiei: jacheta. Declinată creativ, în modele din materiale de texturi, culori şi în lungimi variate, este disponibilă online la preţuri între 2000 şi 2500 euro! Designerul a demonstrat astfel că identitatea Burberry poate fi legată şi de altceva decât de faimoasele trench-uri şi că profitul casei se poate dubla, ca imagine şi încasări, dacă alternativa propusă este inspirată şi curajoasă. Se pare că a fost!
n.red. în latină prorsum înseamnă spre înainte, tot înainte
Sursă poze: www.style.com
Citiţi şi
“Poveste din Bucureștiul de odinioară”
A murit designerul japonez Issey Miyake
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.