Cinci alimente pentru efectul de lifting natural

Catchy

24 July 2016

Spanacul (acceptabil, chiar gustos, sumar gătit sau în salate)

Ca și alte verdețuri, are luteină, un antioxidant puternic. Se știa că luteina face bine ochilor, dar mai recent s-a descoperit că ajută la prevenirea ridurilor. Cum? Crește nivelul lipidelor, ajutând la păstrarea apei în țesuturi și a elasticității pielii. Datorită conținutului crescut în vitaminele K și C, are puterea de a reduce cearcănele, când cauza e proasta circulație și nu oboseala ori ereditatea, pentru că întărește pereții capilarelor.

lifting

Stridiile (delicioase, dar scumpe și rare la noi)

V-am lovit cu asta, nu?, că-s afrodisiace. 🙂 Legătura ar fi destul de evidentă cu frumusețea și tinerețea, pentru că bujorii revin iute în obraji, dacă… Dar și dacă nu, paloarea, gălbeneala ca de ceară sau cearcănele care ar putea fi puse pe seama carenței de vitamina B12 sau fier ce cauzează anemia, dispar dacă vă înfruptați din minunatul rezervor de nutrienți esențiali din stridii care sunt foarte bogate în amândouă. N-aveți stridii, bune și midiile sau scoicile.

Usturoiul (excelent, dar… pute, pe românește!)

Da, miroase puternic, dar e super aliment! Antiinflamator și antibiotic natural, curăță sângele, întărește sistemul imunitar, omoară bacteriile. Fața va arăta mult mai bine, exact ceea ce voiam să demonstrăm.

Avocado (foarte apreciat, dar cam găsuț și nu neapărat plăcut la gust)

Fructul ăsta nu mi-e drag din cauza nivelului ridicat de grăsimi, parcă mănânci unt… Dar taman grăsimile alea sănătoase fac minuni pentru piele. Doldora de acizi grași omega 3, avocado hidratează din interior și crește producția de colagen. Traducere – riduri mai puține. Proprietățile anti-inflamatorii ajută la reducerea acneei și a psoriazisului, iar conținutul ridicat de vitamina E menține pielea suplă și pregătită să contracareze efectele timpului.

Bananele (zero obiecții)

Balonările, fața umflată, pungile de sub ochi, retenția de apă cu alte cuvinte, dispar în momentul în care se redresează echilibrul sodiu-potasiu. Pea puțin potasiu – sau prea multă sare – este cea mai obișnuită cauză a retenției de apă. Cu sarea, e simplu – punem mai puțină. Iar potasiul e musai să-l luăm din cea mai bună sursă naturală – bananele. Dar mai sunt și alte fructe bogate în potasiu – căpșunele, pepenele galben și papaya (din nou, cui îi place).

Credem sau nu că toate acestea au efect natural de lifting, dacă le mâncăm, oricum suntem câștigate. 🙂



Citiţi şi

Aceste alimente care ne fac bine

Am intrat în linie dreaptă pentru premiile Gopo

Probleme cu circulația?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
598 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro