Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

FARMECul discret al bunătății

14 March 2018

Este anul Unirii celei mari. Și între toate felurile de a-l celebra, cea mai minunată dovadă că ne-am înțeles istoria, locul și rostul mi se pare a fi “unirea” româncelor. A acestor femei care duc mai departe visuri, idealuri, viața însăși. Aceste femei care pot face diferența într-o lume pe alocuri atât de nedreaptă și, în întregul ei, atât de tulburată. Solidaritatea feminină este încurajată acum să renască, să producă efecte, să genereze acea forță care poate schimba multe: de la culoarea unei singure zile până la chiar soarta unei femei vulnerabile. Ajunge uneori doar să fii mai atentă, mai prezentă, la ce se întâmplă în jurul tău, într-o zi oarecare, și nevoia de ajutor e acolo: de obicei, nearătoasă, de cele mai multe ori și tăcută. Femei înfrânte de viață, de propriile trecuturi, fără speranță, fără viitor. Și n-ai cum să le știi pe toate, nu le poți vedea pe toate, drumul tău trece doar prin anumite locuri. Dar ele există, cineva le-a căutat și vrea să le ajute. Iar tu, în numele încă negatei solidarități între femei, poți arăta că e reală și mai vie ca oricând. Fii parte din campania de responsabilitate socială corporativă “Unirea la feminin” inițiată de Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice!

Campanie CSR - Unirea la feminin

Între 1 martie și 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală, destinate femeilor din grupuri vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse. Ca orice proiect de CSR, își dorește să sensibilizeze publicul feminin în legătură cu problemele femeilor din anumite comunități vulnerabile. Există rezerve nesfârșite de empatie, de bunătate, de omenie, de frumusețe umană. La toate acestea se face în acest an un apel concertat prin vocea Farmec.

Lumea arde, e adevărat, dar încrederea unei femei în ce ar mai putea face după un eșec prelungit poate fi reclădită și printr-un gest aparent mărunt, dar atât de necesar: de minimă îngrijire sau chiar de igienă… Respectul de sine odată recâștigat, până la primul munte mutat din loc, și o movilă dărâmată poate fi o victorie importantă.

sisterhood-shelly-penko

Sisterhood by Shelly Penko

Seturile Gerovital donate în cadrul campaniei Unirea la feminin conțin o cremă de față, două deodorante, un gel de duș și un șampon. Kit-urile de îngrijire personală vor fi oferite femeilor din anumite zone ale țării, în special rurale. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.

Dacă vrei să te implici, găsești mai multe detalii pe platforma Unirea la feminin. Aceasta va fi activă pe tot parcursul anului 2018, timp în care va fi actualizată constant cu noutăți din proiect, rezultate înregistrate pe parcurs, prezentarea purtătorilor de cuvânt ai campaniei și testimoniale ale beneficiarelor.

***

„Gerovital este brandul 100% românesc, care s-a inspirat și a susținut mereu femeile din România, precum și evoluția lor. Anul Centenarului ne oferă un prilej deosebit pentru a sărbători unirea în rândul femeilor, printr-un manifest Gerovital care promovează solidaritatea feminină și bunătatea, ca cele mai înalte forme ale frumuseții. Astfel, campania Unirea la feminin reprezintă materializarea îndemnului nostru către românce de a fi unite în și pentru frumusețe: cumpărând produse Gerovital, consumatoarele dau șansa la îngrijire personală  unor femei din grupuri vulnerabile”, a declarat Ioana Borza, Marketing Director Farmec.

„Noi, The Sisterhood, divizia feminină a asociației Beard Brothers, credem în oameni și, de aceea, încercăm să îi sprijinim prin toate acțiunile noastre. Mai mult, credem în femei, în puterea lor de a valorifica frumusețea naturală, care este capabilă să le redea curajul pentru a depăși orice barieră impusă de contextul social în care s-ar afla. Astfel, în acest an al Centenarului, susținem campania Unirea la Feminin demarată de Farmec și ne propunem să contribuim la creșterea încrederii în sine și la întărirea legăturilor din comunitatea feminină”, au declarat reprezentanții diviziei The Sisterhood, ONG-ul Beard Brothers.



Citiţi şi

Cele 10 reguli pentru viața de după 50 de ani

Povestea lor, cu gust de pere coapte

Apel către tinerii și tinerele de impecabile moravuri

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
942 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro