Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

HENRY – milenialii care câștigă mult, dar nu sunt încă bogați

29 December 2019

Potrivit celui mai recent studiu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods”*, companiile de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital, inclusiv în platformele de socializare, și se concentrează pe inteligența artificială și big data pentru a-și consolida relația cu clienții. Dar cine sunt acești clienți? Îi ceamă generic HENRY (high earners not rich yet), adică persoane cu venituri mari, dar care încă nu sunt bogate, sunt utilizatori de soluții digitale și mari cheltuitori. În special HENRY din generația Millennials (născuți în perioada ianuarie 1983 – decembrie 1994).

HENRY –   Trei lucuri îi caracterizează pe acești mileniali: un salariu peste medie, economii puține spre deloc și senzația că sunt la pragul de jos al bogăției, deși câștigă între 100.000 și 250.000$.

©Edward Berthelot/Getty Images

Câteva cuvinte despre acești henry (situația din SUA)

  • Termenul nu e nou, el a fost folosit prima dată de Shawn Tully în revista Fortune în 2003.
  • Milenialii HENRY au o slăbiciune pentru un stil de viață luxos, dar când ai de rambursat împrumutul pentru studii (cam 80.000 de dolari) și mai scazi și costurile traiului zilnic nu-ți mai rămâne mult pentru a costrui “bogăția”. De aici și senzația că trăiesc de la un salariu la altul.
  • Li se mai spune “bogații care muncesc” pentru că dacă se opresc din a munci, nu mai sunt bogați. Asta îi face să se perceapă ca oameni care muncesc ca niște sclavi pentru un salariu și nu ca făcând parte de fapt din 1% americanii considerați bogați.
  • Acești bine plătiți încearcă să aibă același stil de viață ca al americanilor mai bogați, dar asta îi costă posibilitatea de a acumula bogăție.
  • 38% dintre milenialii care câștigă mai mult de 100.000 de dolari anual apreciază că sunt middle class, 23% că fac parte din upper middle class și doar 6 % se consideră bogați.
  • O familie din SUA are nevoie de un venit anual de 422k dolari ca să fie în top 1% a celor mai bine plătiți (statistici din iulie 2018).
  • Venitul minim pentru a fi în top 1 % diferă de la stat la stat: în Arkansas este 255K, în Connecticut este mai mult de 700k! Și nu doar locul afectează poziționarea, ci și câte taxe plătești și ce venit are partenerul.

Ei sunt noua provocare pentru brandurile de lux. Dificili clienți, pentru că, deși le place luxul, le plac mărcile celebre, renunță ușor la ele pentru o nouă călătorie. Și le vezi pe milenialele noastre cumpărând cizme dama și blugi dama de calitate, dar nu de firmă, fără nicio reținere! E mai importantă o vacanță de o lună în Maroc, de exemplu. 🙂



Citiţi şi

Li Edelkoort: pentru a supraviețui ca specie trebuie să facem schimbări draconice în felul în care trăim, călătorim, consumăm și ne distrăm

Șase chei

De ce ea are mai multe like-uri ca mine?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro