Facebook shopping is the new online shopping, iar  Oscar de la Renta este primul producător de top care se aventurează în această lume virtuală cu un produs adaptat targetului de online: un inel ce conÈ›ine un parfum solid – Esprit d’Oscar – în valoare de numai 65 de dolari.Â
Cei 283.000 de follower-i pe twitter s-au arătat încântaÈ›i de iniÈ›iativa brandului, iar după succesul obÅ£inut, va urma o nouă linie dedicată online-ului, cu mai multe game de produse, numită F-commerce. Â
Până de curând, asocierea unui portal de socializare cu luxul părea de domeniul fantasticului ÅŸi nimeni nu se aÅŸtepta ca bradurile să marÈ™eze. Dar exact asta se întâmplă ÅŸi e important să fii cu un pas înaintea tuturor. Cum la fel de important este să cunoÅŸti piaÅ£a online, care are alte reguli ÅŸi impune un joc diferit, în care democratizarea fără a compromite exclusivitatea constituie o adevărată provocare.Â
Sigur că Facebook nu dă informaţii explicite despre puterea finaciară a unui utilizator, dar această piaţă are un potenţial extraordinar. Iar Oscar de la Renta a mizat pe timpul mare pe care tot mai mulţi oameni îl petrec online şi le-a oferit posibilitatea de a-şi satisface dorințele printr-un singur click, fără a mai fi nevoiţi să părăsească pagina şi să apeleze la intermediari. Win-win situation!
Citiţi şi
Bon Bijou – Starry Night Collection
Dacă aș fi milionar și aș avea o iubită
Pascal Bruckner: Prevăd deopotrivă multe nașteri, prunci Covid și numeroase divorțuri
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.