Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Parfumul – veşmântul nevăzut

11 September 2013

Mâna care se întinde după haină, consecutivă gândului premergător, poate fi una nervoasă ori nemulţumită, poate fi o mână care oftează ori cumpăneşte. Însă mâna care curge singură pe drumul parfumului arareori se nehotărăşte.

Se-ntâmplă să nu ştii sau să nu ştii prea bine cum anume să te îmbraci şi nici care ar fi accesoriile perfecte, dar parfumul pare că-şi cunoaşte singur drumul spre tine în orice moment dat.

Asta m-a făcut să cred, şi încă de multişoară vreme, că parfumul nu este un accesoriu, ci doar veşmântul nevăzut şi, în consecinţă, cel mai iubit. Acela care vorbeşte despre noi într-o limbă mai limpede şi mai cinstită decât oricare alta am putea deprinde vreodată.

Şi, într-o foarte, dar foarte bună zi, am întâlnit Amouage. O casă de parfumuri care aparţine familiei regale din Oman. Iubind eu poveştile, această întâlnire a fost o imersiune într-o lume şeherezadică, lume căreia îi fac încă de atunci o curte neîntreruptă. Şi care mă seduce cu aceeaşi patimă.

Seara de miercuri, 4 septembrie, a fost una în care ne-am întâlnit din nou, pentru lansarea celei mai noi fragranţe, Fate pe numele ei, în două versiuni: una pentru doamne, una pentru domni. Reprezentantul casei în România, Elysée, şi-a deschis un nou boutique pe Grand Avenue Marriott, relansând conceptul de parfumerie exclusivistă prin care şi-a câştigat notorietatea binemeritată. Noul slogan, Inspiring Senses, reprezintă perfect valoarea creaţiilor din portofoliu, iar simbolul The Golden Angel este expresia imagistică a conceptului de parfumerie de nişă.

Întorcându-mă la dragostea dintâi, cele două parfumuri Fate sunt încheierea unui capitol narativ pe care Amouage l-a oferit lectorilor olfactivi în ultimii ani, în care se regăsesc fragmente de identitate specifice celorlalte creaţii care alcătuiesc această poveste care alătură modernitatea Orientului opulent şi fascinant. O aromă sincretică şi extrem de provocatoare care te poate povesti mai bine chiar şi decât tine.



Citiţi şi

Baia dăunează grav sănătății

Femeile nu sunt aici să ne facă nouă viața ușoară

Histoires de Parfums – poveștile care se citesc pe piele

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro