Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Să te îmbeți nu mai e cool

18 September 2019

Tinerilor nu le place să apară bând pe rețelele sociale. Scenele cu oameni foarte băuți nu sunt considerate cool. Nici industria nu își dorește consumul excesiv și cheltuiește o avere pentru a evita un astfel de comportament. Și, iată, studiile arată că tinerii consumă acum mai puțin alcool.

Un raport din jurnalul medical BMC Public Health, susținut de Universitatea College London, arată că numărul de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, care nu beau alcool, a crescut de la 18% în 2005 la 29% în 2015. Aceiași tineri preferă berea fără alcool. Fac oare barurile față unor asemenea studii? Ar putea ginul fără alcool să fie la fel de bun precum cel original? Acum doi ani, Campari a lansat în Marea Britanie Crodino, o băutură digestiv nealcoolică, numită după un orășel din nord-vestul Italiei. Compania pretinde că de când a fost produsă (acum 55 de ani) este cea mai consumată băutură din gama ei în Italia.

A luat sfârșit epoca limonadei și a sucurilor artificiale

Dacă nu vrei să bei alcool, sucurile carbogazoase și băuturile bazate pe fructe pur și simplu nu pot fi o alternativă. Prin urmare, ce bei atunci când nu bei este o întrebare la care companiile de băuturi tradiționale se străduiesc să răspundă.

Dr. Linda Ng Fat, co-autorul acestui studiu, a declarat la BBC că descoperirile au sugerat o schimbare culturală care a dus la o reducere a consumului de alcool, iar grija față de sănătate ar putea un motiv.

Pe piața berii, au apărut din când în când versiuni fără alcool. În anii ’80, Kaliber de la Guinness a fost una dintre cele mai cunoscute, dar acum sunt create din ce în ce mai multe, precum Heineken 0.0% și Budweiser Prohibition Brew. În 2017, pe piață existau 40 de mărci nealcoolice, iar anul acesta s-a ajuns la 65 de mărci. Producția băuturilor nealcoolice crește cu 25% de la an la an, iar vânzările cu 117 milioane de lire. Valoarea totală de vânzări de anul acesta este de 23%, 41 de milioane de litri. (Sursă: Nielsen Scantrack, iunie-iulie 2019). Oamenii sunt dispuși să “plătească mai mult pentru alternative fără alcool foarte gustoase”. Aceste produse nu au taxe și impozite speciale, așadar, profitul este mai mare.

Până la urmă, să nu mai bei alcool e o alegere bună. Pentru că, citiți, alcoolul e mai periculos ca heroina sau cocaina.

1 Views


Citiţi şi

“Baby brain” – Schimbările prin care trece creierul unei femei însărcinate

De ce să mai învățăm, că merge și-așa. Ei, bine, nu merge!

Anul bunişor al fetei mele

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro