Beyonce şi Gucci – pentru drepturile femeilor

Andreea Petrescu

28 March 2013

Solista americană nu se mulţumeşte să proclame în piesele sale „Girls, we run the world!”. Pe 1 iunie, campania Chime for Change pusă la cale de brandul Gucci, a cărei ambasadoare este şi Beyonce, se va face auzită printr-un concert de proporţii organizat la Londra.

Sloganul Chime for Change este „Educaţie. Sănătate. Dreptate. Pentru fiecare fată. Fiecare femeie. De pretutindeni”, iar Beyonce şi Frida Gianni, directorul creativ de la Gucci, femeile din spatele proiectului, au reușit să convingă și alte femei cunoscute să li se alăture și să declare „Cântăm pentru schimbare” – Salma Hayek, Julia Roberts, Meryl Streep, Arianna Huffington și Jada Pinkett-Smith, dar și un bărbat, John Legend, care susține că toate femeile ar trebui să fie feministe. Fondurile strânse din vânzarea biletelor la concertul organizat de Ziua Copilului vor ajunge la organizaţiile care luptă pentru educarea şi protejarea femeilor din lumea întreagă.

Evenimentul se anunţă unul grandios, pentru că pe scena Stadionului Twickenham vor urca și Florence and the Machine, Ellie Goulding, John Legend, Rita Ora, Laura Pausini sau Timbaland, în pauzele dintre cântări urmând să fie proiectate scurte documentare despre femeile care pot primi astfel o şansă la o viață mai bună. Şi tot în cadrul Chime for Change, Gucci a bătut palma cu UNICEF şi a înfiinţat două premii pentru femeile din cinematografie – Festivalul de Film de la Tribeca şi cel de la Veneţia. E bine când celor care și pot face ceva le pasă.



Citiţi şi

Sauditele, mai libere

Cine conduce, de fapt, România

Doamnelor, dezbrăcați-vă cu decență!

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
617 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro