Situat la ţărmul Mediteranei, Barcelona este un oraş cosmopolit care atrage deopotrivă turişti şi oameni de afaceri din toată lumea. Dar înainte de a vă povesti despre o noapte mai specială, mi-e greu să vorbesc despre el şi să nu îi amintesc măcar artiştii care i-au adus o faimă unică în lume. Ştiu, e foarte posibil să ştiţi despre oferta culturală impresionantă, dar eu tot am să vă spun de muzeele Miró şi Picasso, în faţa cărora este mereu coadă, sau de Sagrada Familia ori de parcul Guell ale lui Gaudi.
Dar de farmecul acestui oraş fabulos te mai poţi bucura şi în alt fel: să vii special la Shopping Night Barcelona. Pe 30 noiembrie, la apusul soarelui a debutat a doua ediţie a evenimentului, care a ţinut până în zorii primei zile din decembrie, iar Paseo de Gracia a fost o strălucitoare şi elegantă gazdă pentru amatorii de cumpărături. 90 de buticuri, dintre care îmi vin în minte doar câteva – Diane Von Furstenberg, Manolo Blahnik, Brioni, Loewe, Santa Eulalia, Tru Trussardi, Swaroski, Burberry, Escada, Emporio Armani, Desigual, hoteluri de lux ca Majestic, Mandarin Oriental, Alma, Condes de Barcelona, Gallery, dar şi restaurantele catalane sau cu specific spaniol, în care renumiţii chefs Carme Ruscalleda (este o Ea), Raul Balám şi Carlos Abellán, au oferit turiştilor şi localnicilor ocazia să guste şi la propriu din “cultura” spaniolă.
În afară de oferta magazinelor, petrecerile cu DJ, concertele solitare şi concursurile se ţin lanţ în noaptea modei, iar în Bulevardul Rosa se deschid Open Village şi Village VIP unde se desfăşoară prezentări ale colecţiilor de designer sub deviza “made in Spain”. Pentru că obiectivul principal al acestui eveniment este dinamizarea comerţului în zona Paseo de Gracia, punct cheie în dezvoltarea prezentă şi viitoare a Barcelonei şi de a oferi vizitatorilor o experienţă nouă de life style într-unul din cele mai chic oraşe europene. Anul trecut, evenimentul a atras peste 10.000 de vizitatori. Anul acesta, nu pot aprecia, dar sigur au fost foarte mulţi. 🙂
Vă vom ţine la curent cu următoarea Barcelona Shopping Night Out în 2012!
Corespondenţă de la Mihaela Badin, Zaragoza, Spania
Citiţi şi
O experiență imersivă. Sau mai multe
Shoppingul compulsiv: ce emoții încercăm să controlăm și cum putem să le gestionăm
2021 – anul în care am învățat să iubesc!
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.