- Campania se desfășoară între 14 și 24 februarie 2021
- Bucătari renumiți și 30 restaurante de top din toată țara participă în campanie
În perioada 14-24 februarie, Tazz by eMAG și Gault&Millau România organizează campania “Descoperă gustul tău pereche” prin care utilizatorii platformei de livrare pot beneficia de experiențe culinare în exclusivitate, pregătite de restaurante de top.
Astfel, clienții pot opta pentru #perechiinedite, propuse de restaurante care oferă fie alăturări inedite de ingrediente într-un fel de mâncare, fie alăturări inedite de mâncare și băuturi sau orice alte perechi gastronomice inedite reprezentative pentru filosofia lor de gust.
Comenzile se pot efectua online de la restaurantele participante, direct prin Tazz by eMAG, accesând categoria dedicată campaniei #perechiinedite sau prin identificarea restaurantelor participante pe www.go-mio.ro.
Fiecare dintre restaurantele prezente în campanie are o zi dedicată. Astfel, utilizatorii Tazz by eMAG vor putea verifica direct în platformă oferta disponibilă în acea zi și apoi plasa comenzi cu livrare. Campania se desfășoară în orașele București, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara.
Bucătarii și restaurantele participante sunt nume de top ale gastronomiei din România. În București, printre bucătarii care propun gusturi pereche sunt și câștigătorii titlurilor de Bucătarul-Șef al Anului la cele două Gale organizate în 2018 și 2019 de ghidul Gault&Millau, respectiv Alexandru Petricean și Alexandru Dumitru.
Alexandru Petricean, în prezent bucătar-șef la restaurantul NOUA (cu conceptul de livrare NOUA Pickup Station) și Alexandru Dumitru, în prezent bucătar-șef la Anika (cu conceptul de livrare Anika Fried Chicken), se numără, așadar, printre cei care, timp de o zi, vor oferi utilizatorilor Tazz by eMAG acces exclusiv la creativitatea lor. Lor li se alătură Radu Ionescu (Kaiamo, cu conceptul de livrare Kaiamo Kanteen), distins și el cu premiul Marii Bucătari de Mâine, oferit în 2019 de Gault&Millau, dar și restaurante câștigătoare ale trofeelor POP oferite de același ghid, precum PIZZAMANIA și Papila. Lista completă, mai jos.
Campania “Descoperă gustul tău pereche” se înscrie inițiativelor din cadrul parteneriatului dintre Tazz by eMAG și Gault&Millau și este încă o formă de sprijin pentru restaurantele din comunitatea Gault&Millau prezente pe Tazz by eMAG pentru ca gastronomia românească să ajungă mai aproape de publicul larg.
Restaurantele participante și datele corespunzătoare
Bucuresti
- • 14 februarie – Anika | Anika Fried Chicken
- • 15 februarie – Energiea
- • 16 februarie – PIZZAMANIA
- • 17 februarie – CheeseUp
- • 18 februarie – KAIAMO | Kaiamo Kanteen
- • 19 februarie – Beautyfood
- • 20 februarie – Sardin
- • 21 februarie – NOUA | Noua Pickup Station
- • 22 februarie – Samsara
- • 23 februarie – Papila
- • 24 februarie – KANE
Brasov
- • 15 februarie – Dei Frati
- • 19 februarie – Bistro Albert
- • 24 februarie – La Ceaun
Cluj-Napoca
- • 14 februarie – Samsara
- • 15 februarie – 25th Downtown
- • 19 februarie – Zama Bistro
- • 23 februarie – Indigo
- • 24 februarie – Cimbru
Sibiu
- • 14 februarie – Kombinat
- • 16 februarie – Pasaj
- • 17 februarie – Cafe Wien
- • 18 februarie – Kulinarium
Timisoara
- • 16 februarie – Merlot
- • 19 februarie – Little Hanoi
- • 20 februarie – Homemade
- • 21 februarie – Casa Antinori
- • 23 februarie – Locanda del Corso
- • 24 februarie – Vinto
*
Despre Tazz by eMAG
Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.
*
Despre Gault&Millau România
Gault&Millau este primul ghid gastronomic internațional lansat pe piața românească. Ghidul a fost publicat mai întâi în Franța acum 50 de ani de doi jurnaliști pasionați de gastronomie – Henri Gault și Christian Millau. În timp, ghidul a cunoscut un succes internațional, Gault&Millau fiind acum prezent în peste 20 de țări și 5 continente.
Prezent în România din 2017, Gault&Millau își propune explorarea bucătăriei locale prin evaluarea calității, creativității și autenticității descoperite în restaurantele locale, lansând deja două ghiduri de restaurante (2018, 2019), un ghid de vinuri românești (2019), precum și o platforma digitală integrată: https://go-mio.ro/
Citiţi şi
La passion de Dodin Bouffant / The Taste of Things
O trezire patriotică a simțurilor – Délicieux
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.