Emma Răducanu la un eveniment organizat de Vogue UK și Tiffany & Co în timpul London Fashion Week, 2021 ©
Câștigarea US Open i-a deschis Emmei nu doar calea spre vârful ierarhiei în tenisul mondial, ci și calea spre tot felul de colaborări bănoase. Cu o creștere cosmică a numărului de urmăritori de pe Instagram (de la 1000 înainte de Wimbledon la 2 milioane astăzi), Emma Răducanu a fost imediat curtată de branduri celebre pentru colaborări sau chiar propuneri de a le fi imagine. Și după ce a fost anunțată ca cea mai strălucitoare și nouă stea a casei de bijuterii Tiffany &Co, a fost rândul Casei DIOR să o declare noua lor imagine pentru modă și produse de frumusețe.
În rochia din Dior Cruise Collection 2022 creată de Maria Grazia Chiruri, la premiera filmului No Time to Die.
©Dave J Hogan
Zvonurile că ar putea semna cu Chanel, după ce la Gala Met a apărut într-o ținută a acestei case de modă, a fost spulberat pe 19 octombrie când a venit anunțul Casei DIOR. Ce va urma? Păi, după cum probabil știți deja, de Emma se va ocupa Max Eisenbud, descris ca fiind unul dintre cei mai puternici super agenți din sport. Cel care a ajutat-o pe Maria Sharapova, 34, să câștige 20 de milioane de lire sterline într-un an din sponsorizări și pe Naomi Osaka să încheie de curând un contract de 7 cifre cu Louis Vuitton.
Citiţi şi
Lăcrămioara DIOR – noroc și eleganță
Genți, genți și iar genți Hermès! Licitație online organizată de Christie’s New York
Dior J’adore Infinissime – un înveliș al încrederii
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.