IBM devine Mama Omida în modă

Andreea Petrescu

20 January 2013

Social Sentiment Index se cheamă “globul de cristal” şi „Birth of a Trend” (Naşterea unei tendinţe), proiectul de bază. Programul scanează milioanele de postări pe internet şi știe să distingă informaţia relevantă de sarcasm ori de “apa de ploaie”.  Specialiştilor de la IBM nu le mai rămâne decât să constate din vreme ce începe să placă și apoi să anunțe triumfal pe site-ul oficial care sunt tendințele. 

De exemplu, în septembrie anul trecut, IBM a anunțat că stilul Cycle Chic devine trendy. Şi iată că da, tot mai multe femei aleg bicicleta ca mijloc de transport în marile oraşe şi o transformă în accesoriu. Acum a venit rândul steampunk-ului. Dacă aţi văzut „Wild Wild West”, atunci cam despre asta e vorba. Stilul e situat undeva la graniţa realitate-ficţiune şi se bazează pe exploatarea civilizaţiei industriale a secolului al XIX-lea, sub forma unor maşinării şi dispozitive retro-futuriste. Pe scurt, rotiţe, mecanisme, şuruburi, piese metalice, locomotive. Momentan, stilul este mai popular în rândul micilor producători de accesorii handmade, dar începe să câştige teren şi pe marile podiumuri. Doar nu degeaba colecţia toamnă-iarnă 2012 a celor de la Prada a inclus costume bărbăteşti cu croială tip steampunk.

Dacă se va dovedi că au avut dreptate, devin oare cei de la IBM o cârtiţă Phil a modei?



Citiţi şi

Mi-a intrat în cap că sunt frumoasă

16 predicţii tâmpite făcute de oamenii inteligenţi

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,131 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro