Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noua Mazda2 – Mezina se întoarce

22 July 2019

A venit și rândul mezinei Mazda2 să primească o operație estetică. Cel mai mic model al casei nipone primește un look nou și tehnologii de ultimă oră.

Mazda2 facelift este acum mai sofisticată. Compactă și sportivă încă de la venirea sa pe lume în 1996, mini-Mazda primește acum o grilă redesenată, flancată de faruri inspirate de cele alungite ale noii Mazda3 și tehnologie LED în echiparea standard. Viitorul posesor de Mazda2 poate alege opțional faruri LED adaptive, cu funcție anti-orbire.

Mazda cea mică păstrează proporțiile, măsurând 4.060 de milimetri în lungime, 1.695 de milimetri în lățime și 1.495 de milimetri în înălțime, fiind mai mare ca roadster-ul MX-5.

Mazda trece în contul mezinei sale o cabină mai silențioasă, pentru că aerodinamica modelului a fost îmbunătățită, dar și mai mult confort, datorită suspensiei revizuite. La bord sunt acum posibile conexiuni Apple CarPlay și Android Auto.

Mazda2 primește și scaune noi, iar un volan încălzit apare pe lista de opțiuni. Șoferul va avea o mână de ajutor de la sistemele care apar în premieră în gamă: sistemul de menținere a benzii de circulație, sistemul de recunoaștere a indicatoarelor rutiere și o cameră de 360 de grade.

Citiţi şi Mazda MX-5 – Mi-au spus că nu o să-mi placă

Mașina vine cu G-Vectoring Control cu setări noi, pentru o dinamică superioară, și aleargă standard pe jante de 16 ani.

Gama de motorizare propune unitatea pe benzină Skyactiv-G de 1,5 litri, în două versiuni de putere: 75 și 90 de cai putere. Acest motor poate fi cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte sau la o transmisie automată cu șapte trepte. Aceasta din urmă este rezervată versiunii cu 90 de cai putere. Versiunile cu transmisie manuală vor beneficia de ajutorul sistemului mild-hybrid M Hybrid pentru un consum redus.

Cel mai mic membru al familiei nipone poate fi comandat acasă, în Japonia, începând cu luna septembrie. Europenii mai au de așteptat până în prima parte a anului viitor.

Pe Elena o găsiți la MissAuto

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
70 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro