Salonul Auto de la Frankfurt și-a închis porțile. Dincolo de strălucirea evenimentului din Germania, se regăsesc tensiuni între organizatori, participanți și absenți.
Cu un stand colosal, Mercedes-Benz a fost producătorul auto care a ocupat cel mai mare spațiu în centrul expozițional de la Frankfurt. Deasupra lor, ascuns, Renault. Dar nu constructorul auto, ci o reprezentanță din Germania, care a adus noul Captur, cel mai bine vândut SUV din clasa mică, și noul Clio. După o zi la salon însă, reprezentanța și-a strâns lucrurile și a plecat.
Au lipsit constructori mari ca Mazda, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzukia, Volvo, Peugeot, DS, Citroen, Kia, Aston Martin, Ferrari, Alfa Romeo, Fiat și Jeep. Au ales alte metode pentru a-și promova produsele. Pentru a ironiza salonul de la Frankfurt, Nissan a ales să-și improvizeze propriul eveniment. Japonezii l-au organizat într-un oraș imaginar din Franța, Francofort, și au dus acolo noul lor Juke. Nici acolo nu au avut mai mult succes. Doar 23 de persoane au venit să vadă cel mai nou membru al familiei nipone de SUV-uri.
Au atras atenția în Germania:
Volkswagen cu al său ID.3, primul membru al familiei electrice. Modelul cu emisii zero a fost prezentat la Frankfurt în versiune 1st Edition, disponibilă în primul an de după lansare. Această versiune primește bateria intermediară, de 58 kWh, care îi asigură autonomie de 420 de kilometri.
Conceptul Hyundai 45 EV, cu imaginea îndrăzneață și accente retro, amintesc de prototipul Hyundai Pony Coupe, prezentat cu 45 de ani în urmă. Conceptul are o cabină high-tech, cu scaune pivotante, pentru a facilita comunicarea între ocupanți.
Noul Land Rover Defender, cu look-ul său intimidant și formele angulare tradiționale, păstrând personalitatea de offroader cu gardă la sol uriașă (291 mm). Defender propune, în echipările de top, și o abordare elegantă.
Cu proporții asemănătoare cu cele ale Clasei S, Mercedes-Benz Vision EQS anticipează un viitor sedan de lux cu emisii zero. Cu două motoare electrice și o baterie de mare capacitate, EQS poate rula până la 700 de kilometri între două încărcări.
Porsche Taycan, primul model electric de serie din istorie Porsche, și-a făcut, în sfârșit, apariția. În versiune de top, Taycan are două motoare electrice, care produc împreună 761 de cai putere și fac mașina să alerge de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde.
BMW Concept 4 este maniera celor de la BMW de a propune un nou limbaj de design. O grilă uriașă, cu decupaje în forma numărului 4, e flancată de faruri neacoperite de suprafața obișnuită de sticlă, integrate, în schimb, în caroserie.
Pe Elena o găsiți la MissAuto
Și tu poți scrie pe Catchy!
Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.
Citiţi şi
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.