Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Polestar 2 – Un fel de Ikea pe roți

3 March 2019

Minimalist. Progresiv. Electric și… electrizant. Polestar 2 vine să ocupe locul celei mai accesibile mașini electrice de performanță. Este un atac direct la Tesla Model 3, care tocmai și-a anunțat sosirea în Europa în cea de-a doua jumătate a acestui an.

Polestar 2 va costa 39.900 de euro, începând de anul viitor. În primele 12 luni însă, fastback-ul va fi comercializat cu un preț de 59.900 de euro. Este exact strategia demarată de constructorul auto din California atunci când a lansat Model 3. La două zile după prezentarea lui Polestar 2, și Tesla și-a anunțat versiunea de bază cu preț aproape identic.

Polestar 2 promite să fie un hit pe piaţa maşinilor electrice

Fastback-ul nordic este pus în mișcare de două motoare electrice, iar energia este stocată într-o baterie cu o capacitate de 78 kWh, care permite o autonomie de 500 de kilometri. La baza sa se află platforma Compact Modular Achitercture (CMA) a companiei de care Polestar a divorțat anul trecut, Volvo.

Pentru că “performanța” este cuvântul de ordine al brand-ului, Polestar 2 primește 408 cai putere și un cuplu de 660 Newton metri. Sunt cifre suficiente pentru a-i garanta o accelerație de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde.

Iar look-ul intimidant nu face decât să-i confirme natura dinamică. Polestar 2 primește faruri Pixel LED, o grilă de mari dimensiuni care punctează doar la impresia artistică, un profil trasat cu linii simple și o parte posterioară angulară, delimitată de stopurile unite printr-o bandă luminoasă LED.

La bord, atmosfera simplă, numărul redus de butoane, contururile clare și scaunele profilate dau senzația unui showroom Ikea. Cel aflat la volan poate comanda funcțiile mașinii prin comenzi vocale sau cu ajutorul ecranului tactil de 11 inchi cu dispunere verticală. Display-ul va reda și sistemul multimedia dezvoltat de Google pentru constructorul scandinav.

Suedezii susțin că noul lor model este o abordare exclusivistă și minimalistă a electromobilității. Odată cu mașina, proprietarii primesc și acces gratuit la o rețea de încărcare.

Pe Elena o găsiți la MissAuto

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro



Citiţi şi

O rochiță simbol

Jaguar I-Pace – mașina care a ajuns “From zero to hero”

Vin chinezii! Cine este Geely

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
48 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro