Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Purif-i, un concept inovativ marca BMW şi Susanne Kaufmann

31 October 2011

pNu doar timpul a devenit un lux, ci și mediul în care trăim. Ce pot avea în comun un brand de mașini premium și unul de produse cosmetice organice? O filozofie avangardistă, dar esențială pentru publicul țintă și o abordare care pune pe primul loc nevoile clienților și abia apoi capitalul de imagine: transformarea în realitate a viziunii unui viitor durabil în care protecţia mediului, libertatea individuală şi luxul să nu se afle în contradicţie. Susanne Kaufmann și BMW i demonstrează faptul că natura şi tehnica se pot armoniza în mod coerent.

Această filozofie poartă în prezent un singur nume: conceptul inovativ Purif-i. Purif-i este un tonic pentru mâini cu o combinaţie complet nouă de substanţe active care dezinfectează mâinile fără a le deshidrata, oferindu-le în acelaşi timp o îngrijire profundă şi de durată. Produsul are la bază ingrediente 100% naturale, cu proprietăţi diferite, dar cu acţiune complementară.

Poate că nu mai avem la dispoziție atâta timp cât ne-ar plăcea, dar, uneori, viața poate fi făcută mai ușoară, în încercările noastre de a acoperi toată gama de emoții, sentimente, pasiuni, trăiri sau experiențe. Și atunci, esențial este să facem alegeri inteligente. Atât Susanne Kaufmann cât  şi BMW i realizează importanța pe care timpul, dar și propria îngăduință pentru plăceri necomplicate le au în epoca 3GS.

Purif-i va fi prezentat în decursul lunilor octombrie şi noiembrie presei şi unei clientele selecţionate la New York, Berlin şi Hong Kong. La New York va fi  prezentat în cadrul BMW Guggenheim Lab, un proiect de anvergură care urmăreşte probleme de dezvoltare ale oraşului viitorului.

Produsul este disponibil începând cu 1 noiembrie în magazinul MioBio sau online la www.miobio.ro, un magazin, de altfel, recunoscut pentru grija față de natură, dar și pentru răsfățurile feminine. Recent, brandul MioBio a achiziționat două noi labeluri de produse cosmetice bio, produse în Romania. Exact, se poate și la noi, deși ne vine greu să credem. Lia și săpunurile Lois se regăsesc acum în magazinul online,  în secțiunea special dedicată: Fabricat în România.



Citiţi şi

Dependența de shopping. Mașină de Black Friday?

Noul BMW Seria 8 Cabrio – opt lucruri pe care trebuie să le știi despre decapotabila de lux

Absenți motivați – Ei sunt producătorii care nu vin la Salonul Auto de la Paris

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
915 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro