Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Salonul Auto de la Los Angeles – Cele mai importante premiere

7 December 2018

Mustang 2 ELENA LUCHIAN miss autoSalonul Auto de la Los Angeles și-a deschis porțile pe coasta Pacificului, iar constructorii auto au demarat sarabanda premierelor. Ca în fiecare an, în California, producătorii au încercat să prezinte produse demne de o locație atât de aproape de Hollywood.

Avem lista celor mai interesante premiere de la Los Angeles:

Mazda3

Cu linii agresive și cursive, Mazda3 preia limbajul de design al conceptului Kai, prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Tokyo. Este limbajul Kodo ajuns la maturitate, se laudă niponii cu noua lor creație.

Mazda3

Mazda3 2

Hatchack-ul primește o lunetă foarte înclinată și un eleron discret în continuarea acoperișului, în timp ce limuzina vine cu o formă sobră și elegantă. 4,459 mm măsoară în lungime hatchback-ul, în timp ce sedanul oferă 4.662 mm de atitudine tipică producătorului de la Hiroshima.
Conceptul simplu al exteriorului continuă la interior, confirmând senzația Jinba Ittai, de armonie perfectă între om și mașină. Se regăsesc la bord un display nou de 8,8 inci, un instrumentar de bord complet digital și scaune noi.

În gama de motorizare se vor regăsi propulsoarele SKYACTIV-X de 2.0 litri, SKYACTIV-G de 1,5 litri, 2.0 litri și 2,5 litri și SKYACTIVE-D de 1,8 litri. Cel mai probabil, noul motor de 2.0 litri pe benzină cu tehnologie SKYACTIV-X va dezvolta 190 de cai putere și un cuplu de 230 Nm.

Mazda3 va fi disponibilă și cu tracțiune integrală.

Mercedes-AMG GT R PRO

Este versiunea extremă a modelului AMG GT, venit pe lume în 2014, care a fost supus acum unui facelift. Mercedes-AMG GT R PRO primește personalitatea tipică mașinilor de curse.

Versiunea PRO este pusă în mișcare de același motor V8 biturbo de 4.0 litri al familiei AMG, care dezvoltă, în această versiune, 585 de cai putere și un cuplu de 700 Nm.

Mercedes-AMG GT R PRO

Mercedes-AMG GT R PRO 2

Doar 750 de norocoși vor putea pune mâna pe mașina oferită în ediție limitată. 3,6 secunde. De atât are nevoie mașina pentru a zbura de la 0 la 100 km/h.

Noul AMG GT R PRO include, în echiparea standard, pachetul Track, care include un sistem de protecție la răsturnare cu rollcage din oțel, centuri în patru puncte și un extinctor de 2 kilograme.

Conceptul Audi E-Tron GT

Un Audi A7 Sportback, dar mai agresiv? Un Audi Aicon îmblânzit? Nici una, nici alta! Este conceptul Audi E-Tron GT, care anticipează o viitoare limuzină electrică produsă de constructorul din Ingolstadt.

În mod surprinzător, E-Tron GT nu va avea la bază platforma crossover-ului E-Tron, ci arhitectura electricei ultra-performante Taycan de la Porsche.

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT 2

590 de cai putere și un sprint de la 0 la 100 km/h în 3,5 secunde. O baterie litiu-ion îi asigură o autonomie de aproximativ 400 de kilometri. Aceasta se poate încărca de la 0 la 80% în doar 20 de minute.

„Foarte puțin se va schimba la mașina de serie”, promit șefii companiei auto premium în privința mașinii care va ajunge în showroom-uri în 2020.

Porsche 911

Porsche 911 este „evergreen-ul” constructorului de la Stuttgart. Noul 911 păstrează farmecul anilor ’60, dar vine acum cu un look modernizat.
Farurile Matrix LED, banda luminoasă care unește blocurile optice spate, mânerele integrate în portiere și o lunetă redesenată sunt noutățile trecute în contul modelului care este cel mai puternic și mai rapid 911 construit vreodată.

Porsche 911

Porsche 911 2

Porsche i-a acordat 385 de cai putere versiunii standard și a trecut câte 450 de cai putere în contul versiunilor Carrera S și Carrera 4S (cu 30 mai mult ca generația anterioară).

De 3,7 secunde are nevoie versiunea cu tracțiune spate pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h, în timp ce versiunea cu tracțiune integrală va atinge aceeași viteză în doar 3,6 secunde. Pachetul Sport Chrono le face cu 0,2 secunde și mai rapide.

Pe Elena o găsiți la MissAuto

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Citiţi şi

Mazda3 – Începe revoluția în clasa compactă

Cei care le iubesc

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
109 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro