Lagerfeld s-a sucit

Andreea Petrescu

6 October 2012

Karl Lagerfeld a dat şi anul acesta prilej pentru discuţiil aprinse, cu ocazia prezentării colecţiei primăvară-vară 2013 în cadrul Săptămânii Modei de la Paris. Şi nu oricum, ci prin intermediul unei genţi care a dus pe toată lumea cu gândul la jocul cu cercuri de la ora de sport, desfăşurat într-un decor science-fiction pe o planetă îndepărtată. Presa nu a ezitat să o caracterizeze în cele mai dulci epitete, de la enormă la senzaţională şi de la curajoasă la disproporţionată, întrebându-se pe bună dreptate dacă o astfel de creaţie ar fi utilă în orice spaţiu închis de dimensiuni mai mici decât ale unei camere. Putem răsufla însă uşurate, Karl a dezvăluit utilitatea genţii hula-hoop cu cercuri, punând punct speculaţiilor care mai-mai că s-au lăsat cu entorse ale imaginaţiei. 

„E pentru plajă, evident”, a spus Karl reporterilor care l-au asaltat cu întrebări şi l-au ţintuit cu privirea. „Ştiţi, pentru prosop… Ai nevoie de spaţiu pentru prosop şi trebuie să ai unde să îţi atârni lucrurile”. Cât despre linia uşor neobişnuită pentru Chanel, cu logo-ul aproape invizibil, Karl a declarat: „Sper să arate diferit, asta a fost şi intenţia. Energia trebuie să fie mereu nouă. Energia veche nu are sens şi nu poate fi stocată. Cea electrică, poate, dar cea creativă în niciun caz. Pentru această colecţie am renunţat la detaliile clasice Chanel, nu am mai folosit funde, nici nasturii clasici la jachete, nici genţi matlasate. Şi cred că arată foarte Chanel şi fără accentele devenite deja clişeu”.

Ce părere aveţi, să se revizuiască, primim?



Citiţi şi

Noutăți de la Chanel – make up în culorile orașului

La o primă întâlnire, mâinile sunt studiate înaintea sânilor…

GABRIELLE CHANEL, primul parfum nou după 15 ani

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
453 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro