Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Telefonul Vârstnicului are de azi noi servicii

19 March 2020

Telefonul Vârstnicului deschide noi servicii în contextul crizei determinate de coronavirus, disponibile de azi prin apelarea liniei gratuite 0800-460-001. 

Pe fondul crizei determinate de conornavirus, izolarea socială reprezintă cea mai eficientă măsură de prevenție, oficial recomandată de autorități și specialiști. În contextul actual, 3.7 milioane de vârstnici din România evită riscul de infectare doar dacă stau acasă. Acest lucru este imposibil pentru cei care nu mai au pe nimeni.

  • Izolarea socială înseamnă singurătate și lipsa accesului la servicii
  • Deschidem noi servicii și suplimentăm echipa de specialiști 
  • Persoanele vârstnice pot apela acum pentru consiliere psihologică și sprijin emoțional, cât și pentru plasarea de comenzi cu livrare la domiciliu

O echipă de specialiști, formată din 5 psihologi, 3 asistenți sociali și 20 de voluntari, este pregătită să ofere consiliere psihologică și sprijin emoțional persoanelor vârstnice care se confruntă cu stări de anxietate sau depresie, accentuate în situația de izolare și amplificate de comunicarea media intensă legată de coronavirus și riscul de deces. Pentru vârstnicii singuri, este disponibil serviciul de alinare a singurătății, care înseamnă apelarea acestora o dată sau de două ori pe săptămână de către asistenții sociali sau voluntarii proiectului, pentru a verifica situația în care se află vârstnicul și a oferi un sprijin personalizat adecvat contextului actual.


Pentru a respecta măsura de izolare, a evita deplasările și locurile aglomerate, peste 20 de voluntari vin în sprijinul vârstnicilor și fac pentru aceștia cumpărături online. Prin Telefonul Vârstnicului, vor fi preluate și plasate comenzi online pentru produse alimentare și bunuri de strictă necesitate, cu livrarea și plata acestora prin curier la domiciliul vârstnicilor.  Acest demers vine pe fondul în care accesul persoanelor vârstnice la internet este limitat, iar competențele lor digitale sunt reduse.

La numărul 0800-460-001,  răspundem prompt solicitărilor și frământărilor adresate de vârstnicii din România. Vă ținem la curent cu acțiunile noastre și mulțumim că ne susțineți.

Vă dorim sănătate!

Echipa Fundației Regale Margareta a României



Citiţi şi

Exercițiu de imaginație: cum am obține ce avem nevoie, într-o lume în care nu mai există bani?

Bine ați venit în 2030! Nu dețin nimic și mă simt foarte bine

”Telefonul Vârstnicului” – 0800 460 001

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro