Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

12 pentru frumusețe

14 December 2017

O frumoasă surpriză de sărbători vine dinspre Cluj, de la Farmec – brandul românesc care a rămas să lupte curajos pe piața tot mai aglomerată a cosmeticelor, covârșitor străine. Numai că Farmec are asul Gerovital în mânecă, iar când spui Gerovital, spui strategie antirid. Și hop, atingi o coardă sensibilă. Pentru că nu doar femeile de peste 40 de ani își doresc să întârzie îmbătrânirea celulară și să neutralizeze efectele provocate de stresul fizic și emoțional, ci și cele mai tinere au înțeles că îmbătrânirea începe din tinerețe și că au nevoie de ajutoare inteligente pentru un parteneriat cu timpul.

Noua gamă se numește Gerovital Luxury. M-am întrebat la ce se referă acel „luxury” și de ce l-au ales atât de explicit fără teama că va fi perceput ca inadecvat. Ca să nu mai spun că ar putea speria consumatorul căruia îi este adresat – te gândești că prețul va fi prohibitiv, și apoi s-ar putea simți dezamăgit, și nicidecum bucuros că totuși și-l poate permite, un chilipir cum ar veni. Unde regăsim așadar luxul în noua gamă?

Răspunsul pentru o asemenea alegere de nișă se află în integrarea descoperirilor științifice de vârf din medicina regenerativă. În ingredientele ultra-active optim dozate pentru a revitaliza proteinele tinereţii şi pentru a crește longevitatea celulară. În infuzia de tinereţe şi frumuseţe adusă tenului. Și atunci, da, aceste efecte pot fi o imagine a luxului în măsura în care omul este cel mai aproape de perfecțiunea divină.

Gama Gerovital Luxury

Promisiunea brandului

Prima gamă de lux Gerovital conține 12 produse revoluţionare, foarte concentrate, care aplicate în cantităţi mici, asigură beneficii vizibile imediat, cu efecte de durată. Aceasta a fost concepută sub forma unui tratament complex de îngrijire: curăţare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid şi regenerare.

Vom reveni cu un review după o lună. 🙂

Noile produse se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani și pot fi achiziționate exclusiv din cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec şi în magazinul online www.farmec.ro



Citiţi şi

Cum m-a găsit după 20 de ani? Foarte bine!

Nu-i o rușine să ți le faci acasă

Nu mai suntem „tinere”, ci „peste 40”, „peste 50”, și apoi, pur și simplu, „în vârstă”

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
539 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro