De curând s-a lansat videoclipul de promovare a Republicii Moldova, parte din campania „Fii Oaspetele Nostru”. Brandul turistic al Moldovei e Pomul Vieții. Sub noi, ca teritoriu, ca număr, ca nivel de trai, și-au ales ca brand turistic Pomul Vieții, din care România pare doar o frunză… Cât despre ingeniozitate ce să mai vorbim – priviți și socotiți dacă nu ne fac în ciudă de-a dreptul cu ideile lor… 🙂
Fără să-i pomenească măcar o dată numele (deci, în afara oricăror litigii cu actorul amrican atât de celebru, și scump pe potriva faimei) se folosesc de o sosie a lui Brad Pitt pentru a stârni interesul străinilor de a vizita Moldova rurală și ospitalieră.
Finalul e magistral:
“Moșule, matale măcar știi cini-i aista?”
“D’apă’ cum să nu? Păi, aista-i oaspitili meu!”
Bravo, Modova!
Bucurați-vă acum frățește de creativitatea neamului nostru de dincolo de Prut! 🙂
În industria turismului activează unul din zece angajați din lume, iar 30 noi turiști aduși într-o țară ar putea genera un nou loc de muncă în economia locală. Oare noi știm asta?
Citiţi şi
Aceste fotografii, aceste momente în timp…
Jennifer Aniston: 2023 va fi anul iubirii
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.