Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cine întoarce capul pe stradă după un suflet?…

28 May 2015

Mădălina GîdiuțăPrima frază din orice curs de comunicare, după ce se prezintă profesorul, este legată de importanța primei impresii. Etichetăm pe oricine, uneori decisiv, până deschide gura. Ceea ce este bine de știut. Problema este că încă trăim într-o societate în care se deschid uși când le forțezi cu un pantof de firmă, cu un ceas scump, cu o mașină “care să te reprezinte” dacă ești bărbat, sau cu un bust generos, o pereche de buze noi sau, mai degrabă, cu totul, înfățișarea copy/paste care le face pe toate tinerele între 17 și 35 de ani să arate la fel.

Și atunci, ce te faci când vrei să ai imagine?

Faci credit să plătești un bust nou, în loc de masterat, cu speranța că o imagine voluptuoasă te ajută să-ți achiți și rata la bancă?

Îți cumperi din ultimii bani o geantă Chanel, chiar dacă e un fals, ca să îți conturezi o imagine sofisticată, de femme fatale, cu standard ridicat?

Îți iei un BMW second hand, din Germania, îl parchezi în față garsonierei tale și faci foamea o dată la două zile ca să poți turna în el benzină de 50 de lei.

Am întâlnit toate variantele de mai sus, cum am întâlnit și femei sau bărbați minunați, sufletiști, la care nu se uită nimeni… căci cine întoarce capul pe stradă după un suflet?

Mi-a luat mult timp până să înțeleg cum este corect să ne conturăm imaginea, și, chiar mai mult, până să îi pot explica fetiței mele. E mică, e adevărat, dar, cu buzele țuguiate și mers de divă, m-a întrebat într-o zi, dacă nu e cool că o colegă de-a ei are geantă de brand.

picioare

I-am explicat și exemplificat, și o să continui până crește, că:

Dacă încerci să joci un rol, devine obsedant și obositor, cu o investiție enormă de energie. Este ca atunci când stai în halat și papuci ani de zile și, dintr-o zi, nu mai ieși din stiletto și deux-pièces.

Dacă porți branduri de la vârf de pantof până în bentiță, oamenii își amintesc firma, ca pe un panou publicitar, nu femeia.

Dacă vrei să deții în mod exagerat lucruri, ca să îți conturezi imaginea, într-un final vor ajunge ele să te dețină pe tine.

Cred în curajul de a te iubi și respecta într-atât încât imaginea să te scoată la suprafață chiar pe tine. Cred în descoperire, nu în a copia.

Cred în puterea pe care o avem de a fi conținutul coerent al imaginii noastre.

Pe Mădălina o găsiţi toată aici



Citiţi şi

Femeile n-au timp

Bărbații nu se schimbă, se schimbă femeile care au fost trădate

Întoarcerea prostului din drum

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
15,222 views

Your tuppence

  1. Ramona / 29 May 2015 20:50

    Perfect adevarat, stimata Doamna ! Va multumesc !

    Thumb up 4 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro