Lanţul de haine GAP va păstra vechiul său logo albastru. Mişcarea vine la doar o săptămână după de compania îl schimbase cu unul nou, având fundalul alb, literele negre şi un chenar mic albastru. Noul logo a stârnit protestele celor peste 700.000 de fani ai paginii de Facebook, care, îndrăgostiţi de vechiul logo, s-au plâns imediat online de schimbarea asupra căreia nu li se ceruse părerea. Preşedintele Gap pentru America de Nord, Marka Hansen, a recunoscut că nu a gestionat corect situaţia şi că a realizat cât de mult iubeau oamenii vechiul logo abia după ce l-a lansat pe cel nou. „Se poate să vină o vreme în care logoul va evolua, dar dacă şi când va sosi momentul, vom şti să ne comportăm diferit” a afirmat Hansen. Răspunsul companiei la confuzia crescândă din rândul consumatorilor a fost să le permită acestora să ia o decizie, lucru care se întâmplă mai rar în marketing atunci când vine vorba de schimbarea unui logo. Dar sugestiile venite din partea publicului – aşa numita acţiune de tip “crowd sourcing”, sunt luate acum în seamă de tot mai multe companii, PepsiCo Inc. permiţându-le fanilor să creeze şi să voteze reclamele viitoarei mărci Doritos pentru Super Bowl.
Citiţi şi
Un bărbat, două femei și mai mulți copii
Ce înseamnă să te simți copleșit
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.